Sanāksmes laikā dalībnieki izskatīja 11 jautājumus, kas skāra tarifu politiku, cīņu ar krāpniecību elektronisko sakaru sistēmās, zinātniski pētniecisko un konstruktoru darbu dzelzceļa administrācijās. Protokola gala versiju apmierināja visus dalībniekus. Un to ar saviem parakstiem apstiprināja delegācijas vadība.
Latvijas dzelzceļš ir šīs Krievijas dzelzceļa priekšnieka vadītās padomes loceklis.
Rinalds Pļavnieks "Nekā personīga" saka - piedalīšanās šajā padomē nepieciešama, lai varētu pārvadāt kravas Centrālāzijas virzienā.
Bet šī sadarbība nozīmē arī izmantot dažādas Krievijā un Baltkrievijā ražotas sakaru sistēmas, kas tiešsaistes režīmā koordinējas ar Krievijas dzelzceļu.
Katru nedēļu dalībvalstis saslēdzas Zomm konferencē, lai pārrunātu aktuālo informāciju. Šajās sapulcēs joprojām piedalās arī Latvijas dzelzceļa cilvēki.
Dalībnieki: Azerbaidžānas dzelzceļš, Armēnijas dzelzceļš, Baltkrievijas dzelzceļš, Kazahstānas dzelzceļš, Kirgīzijas dzelzceļš, Moldovas dzelzceļš, Krievijas dzelzceļš, Tadžikistānas dzelzceļš, Turkmenistānas dzelzceļš, Uzbekistānas dzelzceļš, Ukrainas dzelzceļš.
Asociētie biedri: Gruzijas dzelzceļš, Irānas dzelzceļš, Latvijas dzelzceļš.
Darbojās uz līguma pamata: Lietuvas dzelzceļš, Igaunijas dzelzceļš.
Krievijas dzelzceļa filiāle Galvenais skaitļošanas centrs (GVC OAO "RŽD"). Tā ir institūcija, kas vāc, apkopo un analizē datus. Tur, piemēram, ir pieejama vagonu kartotēka (tas ietver arī vagonu tehnisko stāvokli, to detaļas), vagonu un konteineru uzskaite, klasifikatori un informācija par iznomātajiem vagoniem.
Katru gadu kā dalības maksu Latvijas dzelzceļš šai Krievijas dzelzceļa meitas kompānijai maksā aptuveni 100 tūkstošus eiro.
Pirms informācijas nosūtīšanas uz serveri Krievijā, to apstrādā vairākas programmas.