Viņš norāda, ka satiksmes nozarei savi resursi ir jāizmanto "gudri", tādēļ tiks meklēti veidi, kā tos efektīvāk izmantot, apgūt un piesaistīt Eiropas līdzekļus, vienlaikus ciešā sadarbībā ar Finanšu ministriju (FM) nodrošinot nozares vajadzībām atbilstošu finansējumu. Tikšot pārskatīt rēķini un līgumi, lai nepieļautu nelietderīgus tēriņus un atteiktos no liekā.
Tāpat Švinka atzīmē, ka saglabāsies SM galvenās prioritātes - dzelzceļš kā sabiedriskā transporta mugurkauls, autoceļu reģionālā savienojamība, pieejams sabiedriskais transports un satiksmes drošība, kā arī tiks atbalstīta mikromobilitāte un zaļāks transports. Vienlaikus tikšot stiprinātas eksportspējīgas nozares, lai transporta un loģistikas sektors kļūtu par spēcīgu atbalstu Latvijas ekonomikai.
Lai nodrošinātu darbu nepārtrauktību, Švinka savā komandā iekļaus cilvēkus no līdzšinējā ministra biroja un parlamentāro sekretāru Ģirtu Dubkēviču (P), turpinot iesāktos darbus un sadarbību ar nozares pārstāvjiem.
LETA jau ziņoja, ka partija "Progresīvie" satiksmes ministra amatam nolēmusi virzīt Švinku.
1973.gadā dzimušais Švinka 2002.gadā ieguvis Latvijas Universitātes sociālo zinātņu bakalaura grādu vadībzinātnē, bijis vairāku uzņēmumu vadītājs. 20 gadu vecumā Švinka tika iecelts par organizācijas "Junior Achievement Latvija" izpilddirektoru un 90.gadu beigās kopā ar komandu ieviesis ekonomikas mācību priekšmetu skolās, kā arī vadījis vairākus projektus, piemēram, "Ēnu dienu".
2022.gadā kandidējis 14.Saeimas vēlēšanās kā Zemgales vēlēšanu apgabala saraksta līderis un ticis ievēlēts 14. Saeimā. Patlaban ir "Progresīvo" valdes loceklis.
14.Saeimā viņš darbojas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā, kā arī Nacionālās drošības komisijā, kas nozīmē, ka viņam ir augstākā līmeņa pielaide valsts noslēpumam, lai pildītu arī ministra pienākumus.