Tika iztaujāts arī Vilnis Ķirsis.
Vilnis Ķirsis, Rīgas mērs ("Jaunā vienotība"): Svarīgākais, lai tur neparādītos politiķi. Nu, cik es esmu redzējis reklāmu, tur nav neviena politiķa.
NP: Bet vai nav svarīgs arī pats reklāmas vēstījums?
VĶ: Reklāmas vēstījums, protams, tas jau ir reklāmā galvenais.
NP: Un ja nav skaidri nolasāms šis vēstījums?
VĶ: Nu man ir viss ļoti skaidri nolasāms, ka Rīga ir laba pilsēta kur investēt, kur dzīvot un darīt.
NP: Vai cilvēkiem arī, jūsuprāt, ir pietiekami skaidri nolasāms, ka tā nav politiska reklāma?
VĶ: Nu droši vien varēsim pēc reklāmas uzjautāt cilvēkiem un uzprasīt viņiem pašiem.
Ivetas Kažokas vērtējumā reklāma nepārkāpj likumu, taču to izrādīt priekšvēlēšanu laikā, viņasprāt, nav ētiski. Vai reklāmas izplatīšanu varētu uzskatīt par administratīvā resursa izmantošanu, būtu jāvērtē Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam. Konkrētā reklāma ir nonākusi KNAB redzeslokā.
"KNAB novērojumi liecina, ka vidusmēra vēlētājam par iespējamu Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma pārkāpumu var liecināt pašvaldībai netipiski vai pārlieku bieži organizēti pasākumi, kur institūcijas vadība tiekas ar iedzīvotājiem, nodarbojas ar labdarību, saka uzrunas un stādās auditorijas priekšā kā ne tikai attiecīgās iestādes, bet arī konkrēta politiskā spēka pārstāvis, un veic citas darbības," norāda KNAB.
Iveta Kažoka, domnīcas "Providus" direktore:
"Es redzu, ka dažās jomās gadu laikā ir krities politiskās ētikas standarts un šī varētu būt viena no tādām jomām. […] Teiksim, ja Ušakova laika dome, tā sakot, izvietotu šādas reklāmas īsi pirms vēlēšanām, tur man nebūtu pat šaubu par to, kā reaģētu to partiju pārstāvji, kas šobrīd ir domes koalīcijā attiecībā uz šādām reklāmām. Es domāju, tas būtu ne tikai tracis sabiedrībā, bet tur būtu kaudze ar iesniegumu KNAB."