Viņš norādīja, ka atbilstoši esošajiem obligāciju emisijas noteikumiem, "airBaltic" ir tiesības veikt obligāciju pirmstermiņa atmaksu no 2026.gada 14.maija. Tas nozīmē, ka pēc šī datuma lidsabiedrībai ir iespēja izvēlēties refinansēt esošās obligācijas, lai iegūtu izdevīgāku procentu likmi.
Zilberts arī atzīmēja, ka, tuvojoties attiecīgajam termiņam, "airBaltic" rūpīgi izvērtēs šo iespēju, ņemot vērā tā brīža finanšu vajadzības, kapitāla struktūru un tirgus nosacījumus.
Viņš piebilda, ka Vācijas aviokompānijas "Lufthansa Group" kā stratēģiskā investora ienākšana uzņēmumā neietekmēs "airBaltic" iespējamos lēmumus attiecībā uz obligāciju refinansēšanu, jo šie procesi nav saistīti.
LETA jau ziņoja, ka pērn maijā "airBaltic" emitēja 5,25 gadu nodrošinātās obligācijas 340 miljonu eiro apmērā ar 14,5% procentu likmi. Savukārt pērn oktobrī "airBaltic" emitēja papildu obligācijas 40 miljonu eiro apmērā ar 14,5% procentu likmi. Tādējādi kopējais emisijas apmērs sasniedz 380 miljonus eiro.
Tāpat vēstīts, ka 2025.gada janvāra beigās tika panākta vienošanās ar Vācijas aviokompāniju "Lufthansa" par investīcijām "airBaltic" 14 miljonu eiro apmērā. Apmaiņā pret ieguldījumu "Lufthansa Group" saņems konvertējamu akciju, kas tai dos 10% līdzdalību. Vēlāk, pēc potenciālā "airBaltic" akciju sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO), šī konvertējamā akcija tiks konvertēta parastajās akcijās.