Visa gada garumā par pozīcijām topā savā starpā sacentušās Rīgas Viļņu, la.lv/TV24 un TV3 grupas, gada noslēgumā šādā pat secībā ieņemot attiecīgi ceturto, piekto un sesto vietu. Mediju grupu topa septītajā vietā ierindojās "Santa", bet to noslēdz "Latvijas Vēstnesis".
Atsevišķā konkrētu portālu vērtējumā par pirmo vietu šogad cīkstējās delfi.lv un inbox.lv. Vairākkārt apmainoties līderu pozīcijām, delfi.lv šajā kategorijā izdevās izcīnīt pirmo vietu, noslēdzot gadu ar 806 000 sasniegtu Latvijas interneta lietotāju. Savukārt inbox.lv, trešdaļu gada pavadot šī topa virsotnē, gadu noslēdza ar otro vietu un 781 000 lietotāju. Turpat līdzās arī tvnet.lv, kas visa gada garumā uzrādīja ļoti stabilus rezultātus, nemainīgi saglabājot trešo pozīciju un noslēdzot gadu ar 765 000 sasniegtu interneta lietotāju.
Teju visa gada garumā stabilu ceturto pozīciju topā bija noturējis ziņu portāls lsm.lv, noslēgumā tomēr atdodot savu pozīciju portālam jauns.lv un pašiem noslēdzot gadu piektajā vietā. Jauns.lv gada laikā sasniedzis 697 000 lietotāju, bet lsm.lv – 683 000.
Sestajā pozīcijā portāls tv3.lv, septītajā 1188.lv, astotajā la.lv, bet devītajā – portāls nra.lv. Pērnā gada portālu TOP 10, piedzīvojot vērā ņemamu lēcienu, noslēdza portāls santa.lv.
Jau 2023. gada sākumā "Gemius" aicināja medijus ieviest vienotu GDPR piekrišanas vadības platformu risinājumu, lai mērījumi netiktu ieskaitīti pirms piekrišanas vadības platformas loga, ko mediji pakāpeniski veica līdz pat rudenim. Šīs izmaiņas ietekmēja arī atšķirības datos starp medijiem. Taču joprojām mediju dažādie CMP risinājumi noved pie nevienlīdzīgas lietotāju izvēles, piekrītot vai noraidot sīkdatnes, nozarē turpinoties diskusijām, kā šo jautājumu sakārtot.
TVNET GRUPA bija viena no pirmajām mediju grupām, kas ieviesa starptautiskā pētniecības un tehnoloģiju uzņēmuma ieteikto risinājumu un aicināja to godprātīgi paveikt arī citiem medijiem, kuriem tas bija piemirsies.