Šodienas redaktors:
Marina Latiševa
Iesūti ziņu!

Reklamētākais zīmols internetā decembrī – "Temu"

Iepirkšanās internetā. Ilustratīvs attēls.
Iepirkšanās internetā. Ilustratīvs attēls. Foto: Shutterstock

Reklamētākais zīmols internetā pērn decembrī bija iepirkšanās platforma "Temu", kura displeja reklāmas ir parādītas 606 800 interneta lietotāju no datoriem, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētā informācija.

Tikmēr otro pozīciju ar 428 840 interneta lietotājiem ("real users") ieņēma mazumtirgotājs "Lidl".

Trešais populārākais zīmols displeja reklāmu topā decembrī bija "Klondaika", kuras reklāmas sasniedza 405 160 interneta lietotāju, savukārt ceturtajā vietā bija mazumtirgotājs "Rimi", sasniedzot 402 960 lietotāju no datoriem, bet pirmo piecinieku noslēdza "RD Electronics" ar 385 960 interneta lietotājiem.

Ar 374 600 lietotāju no datoriem sestais populārākais bija "Euronics", kamēr septītajā vietā decembrī bija "Indexo" ar 372 920 interneta lietotājiem. "Ikea" displeja reklāmas tika parādītas 341 600 lietotāju, kamēr "Drogas" displeja reklāmas sasniedza 335 960 interneta lietotāju, bet topu noslēdza tiešsaistes platforma "Go3" ar 333 360 lietotāju.

Video kreatīvu topā decembrī līdera pozīciju ieņēmušas zīmola "Lego" video reklāmas, kuras parādījušās 342 240 lietotāju. Seko "Go3" ar 259 360 sasniegtiem lietotājiem, savukārt 253 240 lietotāju ir sasniegušas "Zalando" video reklāmas. Ceturto vietu ieņem "Lidl" reklāmas, kas sasniegušas 227 120 lietotāju, bet piektajā vietā ir "Synottip" video reklāmas ar sasniegtiem 221 840 interneta lietotājiem.

Sestajā vietā ir riepu ražotājs "Hankook" ar 219 720 interneta lietotājiem, septītajā vietā ir "Schwarzkopf" video reklāmas, kas sasniegušas 218 560 interneta lietotāju. Astotajā vietā ir banka "Citadele" ar sasniegtiem 216 160 interneta lietotājiem, bet devītajā vietā ir "Optibet", kura video reklāmas sasniegušas 210 160 interneta lietotāju. Savukārt topu noslēdz "Klondaika", kuras video reklāmas sasniegušas 209 440 interneta lietotāju.

"Gemius AdReal" sistēmā katru dienu tiek apstrādāti aptuveni četri miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunu displeju un 5000 video reklāmu. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs - telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no septiņiem līdz 74 gadiem - reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu