"Ja valdības un sabiedrības vēlme būs, lai es atstāju amatu, tā arī notiks. Es neesmu politiķis. Es nepieņemu lēmumus šajā jautājumā. Es daru visu iespējamo, lai profesionāli vadītu šo uzņēmumu," izteicās Gauss.
Gauss skaidroja, ka, radot tik lielu troksni Latvijā, tiek kaitēts arī "airBaltic" nākotnes attīstībai.
Gauss papildināja, ka patlaban "airBaltic" akcionāri ir Latvijas valsts un mazākuma akcionārs, kā arī ir padome, kas vērtē, vai viņš dara savu darbu pareizi vai nepareizi.
Viņš sacīja, ka ir jāgaida lēmums no koalīcijas sēdes, tomēr viņš apliecināja viņam ir 34 gadu pieredze starptautiskajā aviācijas vadībā un par savu darbu viņš ir starptautiski apbalvots.
Iepriekš "airBaltic" padomes priekšsēdētājs Klāvs Vasks vietnē "LinkedIn" izteicās, ka pašreizējās obligāciju saistības un to procentu likmes nav ilgtspējīgas "airBaltic" ilgtermiņa darbībai, tādēļ papildu kapitāla ieguldījums no valsts, visticamāk, ir neizbēgams.
Gauss skaidroja, ka Vasks, viņaprāt, mēģināja izteikt to, ka aviokompānija atrodas posmā, kurā uzņēmums šogad plāno IPO, tādēļ ir nepieciešams skaidrs virziens un pārraudzība.
"Tikai, ja nav skaidrs šis virziens un aviokompānijai kaut kas neizdodas, piemēram, piesaistīt privāto kapitālu, tad tikai tā varētu vērsties pie akcionāra. Es domāju, ka šādi bija domāts Vaska paziņojums," pauda Gauss.
Viņš uzsvēra, ka "airBaltic" uzdevums ir izveidot budžetu un biznesa plānu, un to īstenot, neiesaistot valdību. "Tas ir mans uzdevums, un tas ir tas, ko mēs cenšamies darīt," piebilda Gauss.