Viņš skaidroja, ka Lietuvas vilciens "PESA" ir paaugstinātas kvalitātes, tādēļ plānots noteikt papildu piemaksu viena eiro apmērā, kas varētu radīt vēl ieņēmumus apmēram 56 353 eiro apmērā. Tādējādi tiktu nosegta gan nomas maksa, gan iegūti papildu ieņēmumi.
Satiksmes ministrijas (SM) Dzelzceļa politikas un infrastruktūras departamenta direktora vietnieks, Dzelzceļa nodaļas vadītājs Patriks Markēvičs sēdē aicināja priekšlikumu atbalstīt, jo šāds savienojums arī veicinās trīs Baltijas valstu pārvadātāju sadarbību. "Latvija vissliktāk izskatās no ritošā sastāva viedokļa, tomēr Igaunija un Lietuva attīstās elektrifikācijas jomā, tādēļ Latvija var cerēt piesaistīt dīzeļvilcienus," viņš sacīja.
Sēdē tika arī skaidrots, ka visu savienojumu patlaban nevarēs veikt bez pārsēšanās Valgā, jo tā ir Igaunijas puses nostāja, tomēr notiek sarunas, lai vilciens brauktu bez pārsēšanās no Viļņas caur Rīgu uz Tartu, kā arī vēlāk uz Tallinu.
LETA jau ziņoja, ka nākamā gada sākumā tiks atklāts pasažieru vilcienu satiksmes savienojums Viļņa-Rīga-Tallina.
Latvijas vilcienu pārvadātājs PV, Igaunijas "Elron" un Lietuvas "LTG Link" sākuši vilcienu kustības sarakstu savstarpēju saskaņošanu, lai no nākamā gada sākuma nodrošinātu pasažieriem iespēju ceļot ar vilcienu starp Baltijas valstīm.
Kopējais braucienā pavadītais laiks no Viļņas uz Tallinu varētu aizņemt aptuveni desmit stundas.
Vilcienu satiksmes savienojums Viļņa-Rīga-Tallina Latvijā paredz pieturas - Jelgava, Rīga, Zemitāni, Jugla, Inčukalns, Sigulda, Līgatne, Ieriķi, Cēsis, Lode, Valmiera, Strenči un Lugaži.