Trešdien, 11. decembrī, plkst. 20 pēc Latvijas laika vairāki lietotāji pieredzējuši tehniskas darbības problēmas ar vietnēm "Instagram", "Facebook" un citiem "Meta" pakalpojumiem. Dažu stundu laikā problēmas tika novērstas, bet uzņēmums neatklāj, kas tās izraisīja.
"Meta" atvainojas par trešdienas darbības traucējumiem, bet plašāku skaidrojumu nesniedz
Trešdienas vakarā desmitiem tūkstošu lietotāju vietnē "Downdetector" ziņoja par darbības traucējumiem "Meta" platformās – "Facebook", "Instagram", "WhatsApp" un "Threads".
Augstākajā punktā par tehniskām ķibelēm ar "Facebook" ziņoja pat vairāk nekā 100 000 lietotāju.
Aptuveni piecu stundu laikā problēmas tika novērstas un ziņojumu skaits samazinājās līdz nepilniem diviem tūkstošiem.
"Meta" pakalpojumu statusa un darbības traucējumu lapā teikts, ka gandrīz visas uzņēmuma platformas un rīki, tostarp arī "Facebook Ads Manager", "Messenger" un WhatsApp Business", tika pakļauti "lieliem traucējumiem".
Vietnē "X" plkst. 20.53 pēc Latvijas laika uzņēmums ziņoja:
"Mēs apzināmies, ka dažu lietotāju spēju piekļūt mūsu lietotnēm ietekmējušas tehniskas problēmas. Mēs strādājam, lai viss pēc iespējas ātrāk atgrieztos normālas darbības stāvoklī, un atvainojamies par sagādātajām neērtībām."
Dažas stundas vēlāk, plkst. 00.34 pēc Latvijas laika, "Meta" vēstīja:
"Paldies par pacietību! Pārvarēti 99% no darba – atlicis veikt pēdējās pārbaudes. Atvainojamies tiem, kurus ietekmēja darbības traucējumi."
Plašāku komentāru par iemesliem, kas uz vairākām stundām paralizēja populāro sociālo tīklu darbību, uzņēmums nav sniedzis.