Briškens norādīja, ka koalīcija ir vienisprātis, ka stacijas nevar atstāt neuzbūvētas, lai lidostas stacija nepaliek kā "izolēta sala", ir nepieciešams izveidot šo Imanta-Rīgas lidostas savienojumu, lai savienotu abas stacijas esošajā infrastruktūrā.
Premjere pauda, ka vēljoprojām nav zināms, vai "Rail Baltica" pirmajā kārtā tiks izveidots savienojums ar kādu no starptautiskajām stacijām, jo plānots veikt pētījumu, lai saprastu, kurš posms Rīgas Centrālā stacija-Upeslejas vai Rīgas lidosta-Misa ir Latvijai izdevīgākais. "Personīgi es vēl negribu neko pieņemt, jo es gribu saprast, cik šāds pētījums maksā. Es gribu saprast, kur mēs primāri ieguldīsim naudu un kur liksim sliedes," pauda premjere.
Tādējādi viņa norādīja, ka personīgi atbalsta to, ka stacijas vajadzētu pabeigt un savienot esošajā dzelzceļa infrastruktūrā, jo tas sniegtu funkcionālu dzelzceļa savienojumu.
Ekonomikas ministrs Viktors Valainis (ZZS) valdības sēdē uzsvēra, ka staciju pabeigšanai ir jāpārdala šie ES struktūrfondi. "Tomēr mēs kaut kam šo naudu noņemam nost," sacīja Valainis, norādot, ka ir nepieciešama pārliecība, ka šī pārdalītā nauda tiks "jēdzīgi investēta".
Siliņa rezumēja, ka maksimāli ir jānogriež visas ekstras un ir jāpanāk maksimāli funkcionāla līnija. "Patlaban mēs varam vienoties tikai par galvenajām prioritātēm, lai būtu funkcionāls savienojums," piebilda premjere.
Informācija Tiesību aktu projektu portālā liecina, ka otrdien SM ir iesniegusi izskatīšanai Ministru kabinetā (MK) protokollēmuma projektu, lai panāktu konceptuālu vienošanos par pirmās kārtas scenāriju, nosakot prioritāri veicamos darbus un citu ministriju iesaisti "Rail Baltica" projekta īstenošanā.