Tuvojoties Halovīnam, Ņujorkā ātrās ēdināšanas restorāns "Burger King" "pārģērbies" par sava konkurenta "McDonald's" spoku, liecina lietotāju publikācijas sociālajos tīklos.
Ņujorkā "Burger King" "pārģērbies" par sava konkurenta "McDonald's" spoku
Tā nav pirmā reize, kad restorāns šādi rīkojies. Arī 2016. gadā restorāns tika apsegts ar milzīgu baltu pārklāju, uz kura lieliem burtiem tika uzkrāsots uzraksts "McDonald's".
Savukārt ārpusē uzraksts vēstīja: "BOOOOO! Tikai jokojam, mēs joprojām cepam savus burgerus uz uguns. Laimīgu Halovīnu!"
Klienti saņēma saņēma savus liesmās grilētos burgerus iepakojumos ar "McDonald's" zīmolu, kas abu zīmolu rotaļīgajai sāncensībai piešķīra papildu humoru. Toreiz triks ātri vien izplatījās tīmeklī, jo sociālo mediju lietotāji dalījās ar fotogrāfijām un slavēja uzņēmumu par drosmīgo un smieklīgo joku.