Savukārt kompānijas "Futures Sports & Entertainment" apkopotie statistiskie dati liecina, ka posma translācijas 61 pasaules valstī sasniedza 80,4 miljonus lielu auditoriju, pārsniedzot iepriekš publiski izteikto prognozi par 75 miljonu lielu auditoriju.
WRC sociālo vietņu kontos Latvijas posma laikā radītais saturs parādīts 60,2 miljonus reižu, bet publicētie video skatīti 25 miljonus reižu. Šajā laika periodā sociālajās vietnēs ir fiksēti vairāk par diviem miljoniem sekotāju reakciju.
"Šie televīzijas translāciju dati, kuru aprēķinā ietverti 43 masu mediju partneri, kas nodrošina pārraides 61 pasaules valstī, apstiprina globālo interesi par WRC norisēm un plašo platformu Latvijas kā tūrisma galamērķa popularizēšanai," norāda Strokšs.
Viņš stāsta, ka Latvijā rallija norises nedēļā par WRC posma norisi ir publicētas 1013 ziņas, ar kuru palīdzību tika sasniegta vairāk kā 43 miljonus liela kumulatīvā auditorija. Pieņemot, ka Latvijā dzīvo 1,879 miljoni iedzīvotāju, vidēji katrs valstī mītošais par WRC rallija norisēm šajā nedēļā dzirdēja 23 reizes.
WRC posmu atzinīgiem vērtē arī FIA un čempionāta rīkotājorganizācija "WRC Promoter", kuras pasākumu direktors Saimons Larkins uzsver, ka WRC vēlas atgriezties Latvijā.
"Pašreiz nevaram atgriezties šeit nedz 2025., nedz 2026.gadā, bet kas attiecas uz tālāku nākotni un 2027.gada sezonu, pie šī jautājuma atgriezīsimies nākamā gada aprīlī," sola Larkins.
"RA Events" informē, ka sacensību kopējie izdevumi sasniedza 5 384 246 eiro, bet ieņēmumi - 5 295 803 eiro. Sacensību sarīkošanas gaitā "RA Events" ir veikusi nodokļu maksājumus 266 460 eiro apmērā, kā arī maksājumus valsts un pašvaldību iestādēm par kopējo summu 268 762 eiro. Turklāt WRC Latvijas posms tikai no tā rīkotāja aktivitātēm esot ģenerējis 370 000 eiro lielu PVN.