Visticamāk, katrs interneta lietotājs kaut vienreiz ir uzdūries ķīniešu apģērbu kompānijas "Shein" reklāmai. Ja reklāma, kurā glīts apģērba gabals, noderīga mājas prece vai kosmētikas produkts tiek tirgots par lētāku cenu nekā desmit eiro, šķiet pievilcīga, tas ir tikai sākums. Tās tīmekļa vietne atgādina plašu tirgu Turcijā vai Ķīnā – saulesbrilles par 1,50 eiro, džemperi ar kapucēm par deviņiem un astoņiem eiro, un tā tālāk. Katru dienu katalogs tiek papildināts ar jaunām precēm, mājaslapā tiek izvietoti paziņojumi par jaunām atlaidēm. Vienmēr ir iemesls pirkt vēl un vēl.

Sevišķi populāri ir arī dažādu influenceru publicētie video "TikTok" un "YouTube" platformās, kuros tie izsaiņo internetveikalā nopirktās preces, – parasti tos sauc par "Shein hauls". Nereti video tiek piedāvāti atlaižu kodi, kas viņu sekotājus iedrošina veikt jaunus pirkumus.

Desmit gadu laikā "Shein" no nezināma zīmola ir kļuvis par vienu no lielākajiem "ātrās modes" industrijas milžiem. Lielākoties tā izaugsme attīstījusies, pateicoties saistošajām mārketinga kampaņām sociālajos tīklos, plašajam produktu klāstam un lētajām preču cenām.

Tomēr viss nav tik rožaini, kā izskatās, – uzņēmums ir kritizēts par darba apstākļiem tā piegādes ķēdes ražotnēs.