Rīgā piektdien, 20. septembrī, mārketinga nozares pasākumā "Baltic Brand Forum" paziņoti Baltijas zīmolu topa 2024. gada laureāti.
Noskaidroti Baltijas valstīs mīlētākie zīmoli
Laureāti tika noskaidroti pētījumā "Baltic Capital", ko veikuši pētījumu eksperti "Norstat", aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju.
Šogad pētījumā pārstāvēti 646 zīmoli, taču līdz finālam tika tikai populārākie. Balvas tika pasniegtas septiņās kategorijās.
Par mīlētāko vietējo ražotāju zīmolu Baltijas valstīs atzīts "Kārums". Savukārt straujāk augošā zīmola tituls piešķirts "Circle K", bet par zaļāko zīmolu atzīts "Madara Cosmetics".
Baltijas valstu iedzīvotāju acīs "Swedbank" ir viscilvēcīgākais un mīlētākais zīmols, "Delfi" ir mīlētākais mediju zīmols, bet "Tele2" ir izklaidējošākais zīmols.
Latvijas mērogā savus titulus saglabā "Kārums", "Swedbank", un "Delfi". Savukārt par straujāk augošo zīmolu atzīts "Neste", zaļākā zīmola tituls piešķirts "Latvijas valsts mežiem", bet "Rīgas cirks" nosaukts par izklaidējošāko zīmolu.
"Brand Capital" ir zīmolu un dzīvesstila pētījums un to veic tirgus izpētes datu vākšanas uzņēmums "Norstat". Pētījuma pirmsākumi meklējami 2004. gadā Latvijas Zīmolu topa izveidē, taču kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā.