PTAC pārstāvji norāda, ka aicinājums attiecas arī uz tiem patērētājiem, kuri līdz šī paziņojuma publicēšanai jau iesnieguši PTAC iesniegumu ar lūgumu palīdzēt risināt strīdu ar pakalpojuma sniedzēju.
PTAC, izvērtējot iegūto informāciju un pamatojoties uz Ministru kabineta (MK) noteikumiem, secinājis, ka "Fisom" ir likviditātes problēmas un tas nespēj pilnībā vai daļēji pildīt savas saistības un sniegt kompleksos tūrisma pakalpojumus.
Organizācijas pārstāvji skaidro, ka tiesības uz samaksātās naudas atmaksu, ja plānotais ceļojums netika sākts vai samaksātās naudas daļu, ja ceļojums tika pārtraukts ir tiem ceļotājiem, kuri noslēdza līgumu par kompleksu tūrisma pakalpojumu un attiecīgie tūrisma pakalpojumi nav sniegti vai pārtraukti tūrisma operatora likviditātes problēmu dēļ. Uz nodrošinājuma sniegto aizsardzību neattiecas ceļotāja vai tā ģimenes locekļu zaudējumu prasības, morālais kaitējums, prasījumi par kvalitātes trūkumu, maksājumi par apdrošināšanu, ceļotāja vai tā ģimenes locekļu papildus izdevumi un citas sūdzības.
Iesniegumā PTAC par naudas atgūšanu obligāti jānorāda iesnieguma iesniedzēja vārds un uzvārds - personas, kura noslēgusi ceļojuma līgumu, vai, ja ceļotājs ir nepilngadīgs, viņa vecāka vai aizbildņa vārds un uzvārds, ceļotāja vārds un uzvārds, personas, kura veica maksājumu par ceļojumu, norēķinu konta numurs, tūrisma operatora nosaukums un reģistrācijas numurs, kā arī "Fisom" iemaksātās naudas summas apmērs.