Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

"Ceram, ka paspēsim uz operāciju." Suņa – pavadoņa saimniekus sarūgtina taksometru kompānijas attieksme

Suns – pavadonis. Ilustratīvs attēls.
Suns – pavadonis. Ilustratīvs attēls. Foto: SasaStock/Shutterstock

"Vēlējos padalīties ar slikto pieredzi, kuru guvām ar Mārtiņu un suni pavadoni Romeo," tā Nataļja iesāk stāstu, ar ko dalījusies servisa suņu biedrība "Teodors".

Nataļja ar Mārtiņu un suni pavadoni izsauca taksometru no kompānijas "Panda".

"Brīdinājām, ka būs neredzīgs cilvēks ar suni pavadoni. Teica, ka viss kārtībā, bet kad atbrauca, šoferis lika sunim pavadonim sēdēt bagāžniekā, paskaidrojot, ka pēc suņa salons būšot netīrs."

Nataļja un Mārtiņš centušies paskaidrot, ka Romeo nav parasts suns un ka suns pavadonis no saimnieka netiek šķirts.

Abi taksometra pakalpojuma izsaucēji arī iezīmējuši, ka, sunim sēžot priekšā pie kājām, nekas netiek piesārņots.

Jāatzīmē, ka šī nebija pirmā reize, kad Nataļja un Mārtiņš izmantojuši šīs kompānijas pakalpojumus.

"Līdz šodienai mēs izmantojām šo kompāniju un viss bija kārtībā.

Suns pavadonis netika šķirts no saimnieka."

Šī reize gan izvērtās pavisam nepatīkami – Nataļja un Mārtiņš vērsās pie pašas kompānijas, lūdzot, lai atsūta citu automašīnu.

"Uz ko mums rupji tika atteikts, sakot, ka tā ir privāta kompānija, kur noteikumus diktē pats vadītājs, un suns ir liels un viņam jāsēž bagāžniekā, jo tā izlēmis vadītājs.

Tas nekas, ka viņi ņem samaksu par suni pavadoni tāpat kā par parasto suni."

Stāsta noslēgumā sieviete atklāj: "Nu ko, ceram, ka paspēsim uz operāciju, jo ar taksi daudz ātrāk var nokļūt."

Pēc nepatīkamā incidenta nākšanas gaismā Nataļja ieraksta komentāros atkārtoti atgādina, ka līdz šim ar kompānijas pakalpojumiem nav bijušas problēmas.

Pēc atkārtotas kompānijas sazvanīšanas un likumu pārskatīšanas kompānija atvainojās pasažieriem un solīja noskaidrot situācijas apstākļus, kā arī izskaidrot saviem darbiniekiem noteikumus, kas saistīti ar servisa suņiem un suņiem pavadoņiem.

""Panda Taxi" pārstāve pati atzinusi, ka šoferis un dispečere ir pārkāpuši likumu.

Labi, mēs knapi paspējām uz operāciju, bet nelabā pieredze palikusi [..], tā kā mēs likumu zinām, mēs nelikām suni – pavadoni bagāžniekā un atteicām braucienu, jo, ja visi klusēs par pretlikumiskām darbībām, tad viņi arī tālāk turpinās tā uzvesties."

Labi, viņi atvainojas, bet, kamēr personāls netiks apmācīts, ka servisa suņi nav parastie suņi un viņi netiek šķirti no saimnieka, [..] mēs to tā neatstāsim," komentē Nataļja.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu