Portālā "Delfi.lv" publicēts kādas vēža pacientes stāsts, kura pēc ārstēšanās slimnīcā neesot saņēmusi pietiekošu informāciju par turpmāko ārstēšanās procesu. Pacientei neesot bijusi sniegta informācija, piemēram, par ārstēšanās līdzekļa pareizu lietošanu, kā arī par to, kāda tieši ārstēšanās ierīce nepieciešama.
Savukārt RAKUS pārstāve Gundega Vārpa aģentūrai LETA norādīja, ka slimnīca aicina ikvienu onkoloģisko pacientu un pacienta tuvinieku, kurš iesaistās tuvinieka aprūpes procesos ārstēšanās laikā slimnīcā, izrakstoties no tās un atgriežoties mājās, kā arī ģimenes ārstu, kam jāuzrauga pacienta ārstēšanās process pēc izrakstīšanās no slimnīcas, visus jautājumus par ārstēšanās gaitu uzdot ārstējošajam personālam gan slimnīcā, gan vēlāk, izmantojot pacienta izrakstā norādīto kontaktinformāciju, kur atrodams konkrētās nodaļas ārstējošā ārsta tālruņa numurs.
Izraksts ietver arī informāciju par pacienta ārstēšanas procesu, veiktajām manipulācijām un ieteikumiem pacientam un ģimenes ārstam, kas būtu jādara turpmākajā aprūpes procesā.
"Ikvienam pacientam, kas ārstējies Austrumu slimnīcā, tiek sagatavots izraksts, kurā ir kontaktinformācija saziņai, kā arī informācija ne tikai par pacienta ārstēšanas procesu un veiktajām manipulācijām, bet arī ieteikumi pacienta ģimenes ārstam un pacientam - kas būtu jādara turpmākajā aprūpes procesā, kādas medicīniskās procedūras būtu jāveic, kādas zāles būtu jālieto un cita detalizēta informācija," uzsvēris Austrumu slimnīcas stacionāra "Latvijas Onkoloģijas centrs" galvenais ārsts Andrejs Pčolkins.