Pat ķivere nepasargāja no sejas kaulu lūzumiem
Ēriks iegādājās elektroskrejriteni, lai ar to dotos uz darbu un ietaupītu naudu par degvielu automašīnai. Viņa elektroskrejriteņa maksimālais ātrums varēja krietni pārsniegt šobrīd atļautos 25 km/h, taču vīrietis braucot lietoja ķiveri un citus aizsarglīdzekļus, līdz ar to jutās pasargāts. Taču kādu rītu Mežaparkā, braucot pa ceļa braucamo daļu, kur notika ceļa remonts, Ēriks avarēja.
"Īsti neatceros, kas notika, pieļauju, ka lielā ātrumā iebraucu kādā bedrē un pārkritu pāri stūrei. Attapos tikai slimnīcā, kur uzzināju, ka esmu kritis ar elektroskrejriteni un guvis pamatīgas traumas," stāsta Ēriks. Viņš bija lauzis sejas kaulus trīs vietās un zaudējis redzi vienā acī – vēl joprojām, gadu pēc negadījuma, viņš redz tikai ar vienu aci.
No traumām Ēriku nepasargāja pat ķivere, taču viņš pieļauj, ka bez ķiveres sekas būtu vēl ļaunākas: "Tagad saprotu, ka, braucot ar elektroskrejriteni, nepietiek ar parastu velo ķiveri. Citiem braucējiem iesaku netaupīt naudu un iegādāties nopietnāku ķiveri, tādu kā motociklistiem. Taču pats ar elektroskrejriteni vairs nebraukšu."
Labāk būtu gājis kājām
Savukārt kāds cits cietušais, kas vēlējās palikt anonīms, stāsta, ka piedzīvojis kritienu, braucot ar elektroskrejriteni no darba ballītes. Bijis saulains laiks, labs noskaņojums, un viņš nolēmis braukt ar elektroskrejriteni, lai gan bija jānobrauc tikai aptuveni kilometrs, ko, kā tagad atzīst, mierīgi būtu varējis noiet kājām.