Vidzemes šosejas (A2) posmā no Rīgas robežas līdz Garkalnei tiks uzlabota satiksmes drošība un slēgtas divas apgriešanās vietas - aiz Langstiņiem un pirms Garkalnes, informēja VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC).
Uz Vidzemes šosejas Rīga-Garkalne posmā slēgs divas apgriešanās vietas
Vienlaikus Rīgas apvedceļa (A4) un pievedceļa uz Langstiņiem (V54) krustojumā tiks aizliegts kreisā pagrieziena manevri, kā arī uz autoceļa Garkalne-Alauksts (P3) pārvada rampas pār Vidzemes šoseju tiks pārbūvētas barjeras.
Tāpat uz Vidzemes šosejas no Rīgas līdz krustojumam ar Tallinas šoseju (A1) un Rīgas apvedceļu, ietverot arī šo ceļu mezglu, tiks uzstādīts apgaismojums un atjaunots segums apgaismojuma kabeļu izbūves zonās.
LVC uzsver, ka ceļa mezgls, kur satiekas Vidzemes šoseja, Tallinas šoseja un Rīgas apvedceļš, ir klasificēts kā melnais punkts. No 2017. līdz 2023.gadam autoceļa posmā no Rīgas robežas līdz Garkalnei reģistrēti 130 ceļu satiksmes negadījumi, tostarp 37 ar cietušajiem.
Tāpat LVC norāda, ka kreisie pagriezieni ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē, savukārt apgriešanās ir kreisā pagrieziena paveids. Tādējādi LVC slēdz kreisos pagriezienus un apgriešanās iespējas ārpus divlīmeņu satiksmes mezgliem, lai uzlabotu satiksmes drošību.
Darbus par 1,868 miljoniem eiro veiks SIA "Pamatceļš", un tos plānots pabeigt šoruden. Projekta autors ir SIA "Vertex projekti", bet būvuzraudzību nodrošina SIA "Ceļu inženieri".
Jau ziņots, ka LVC pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām. LVC pārvalda vairāk nekā 20 000 kilometru valsts autoceļu.