Latvijā dzīvojošais itālis, pasākumu vadītājs un dziedātājs Roberto Meloni soctīklos dalījies ar nepatīkamu situāciju, ko piedzīvojis aizvadītajā nedēļas nogalē.
"Man nav ko teikt." Roberto Meloni šokēts par "Bolt Food" servisu (7)
Meloni "Facebook" dalījies ar piedzīvoto. Viņš pasūtījis ēdienu no "Bolt Food", iepriekš veicot par to pilnu apmaksu. Kad ēdiens tika piegādāts, viņš bija nepatīkami pārsteigts, jo konstatējis, ka ēdiens ir vecs.
"Ļoti reti sūdzos, bet šoreiz paskaidroju ka manas divas zvaigznes ēdienam ir par to, ka – vai nu godīgi pasakiet, ka ēdiens ir no vakardienas, un lieciet ar mazāku cenu, vai tomēr, ja es maksāju pilnu cenu, es gaidu kvalitāti," pauž Meloni.
Roberto sazinājies ar uzņēmumu, izsakot sūdzību, uz ko saņēmis atbildi. "Pēc piecām minūtēm Violeta no "Bolt Food" man atbild: "Man ļoti žēl, ka ēdiens bija negaršīgs un vecs, bet jums ir iespēja pasūtīt no citiem restorāniem un saņemt labākus ēdienus." Man nav ko teikt, cepuri nost klientu servisam," Roberto ironizē.
"Ir lielākas problēmas pasaulē, tas ir skaidrs, un patiešām pateicos Dievam par to, ko viņš man ir devis un dod katru dienu, bet ļaujiet man, lūdzu, pateikt, ka šī situācija ir absolūti nepieņemama. Es to pārdzīvošu, protams, bet diez vai es esmu vienīgais, kuram "Violeta" tik sirsnīgi un gudri atbild."
Komentāru sadaļā arī citi dalījās savā pieredzē gan par ēdiena kvalitāti, gan saziņu ar "Bolt Food" klientu servisu.