Marta beigās Baltimorā kuģis ietriecās Frānsisa Skota Kī tiltā, kas uzreiz sagruva. Tiek uzskatīts, ka seši pazudušie apkalpes locekļi gājuši bojā. Pārējie kuģa apkalpes locekļi septiņas nedēļas pēc katastrofas joprojām ir iesprostoti uz kuģa, vēsta raidsabiedrība BBC.
Teju divus mēnešus pēc Baltimoras tilta sabrukšanas uz kuģa joprojām iesprūdusi apkalpe
Apkalpes locekļi palikuši pat bez saviem mobilajiem tālruņiem, jo FIB avārijas izmeklēšanas laikā tos konfiscējusi.
Tiesa, apkalpe, tostarp 20 vīrieši no Indijas un viens no Šrilankas, ir saņēmuši jaunus telefonus, kurus viņi var izmantot, lai sazinātos ar savām ģimenēm.
Tomēr joprojām nav skaidrs, kāpēc apkalpes mobilie tālruņi konfiscēti un kad tie tiks atdoti. "The Independent" lūdza komentārus FIB, bet atbildes nav.
Nav arī skaidrs, kāpēc apkalpe joprojām tiek turēta uz bojātā kuģa gandrīz divus mēnešus pēc traģiskā incidenta. Pagaidām nav skaidrs, kad viņi varēs atgriezties mājās.
Jau ziņots, ka novērošanas kameru video redzams, kā konteinerkuģis ietriecas tilta balstos un pēc tam viss milzīgais tilts salūst un iegāžas Patapsko upē.
Avārijas dienesti pirmos zvanus par tilta sabrukšanu saņēma ap plkst. 1.30, ziņoja raidorganizācija "CBS News".
Konteinerkuģis pirms ietriekšanās tiltā zaudējis jaudu.
Kuģa operatori brīdi pirms avārijas izziņoja trauksmi, un policija paspēja ierobežot transportlīdzekļu satiksmi pa tiltu, paziņoja Mērilendas gubernators.
2,6 kilometrus garais Frānsisa Skota Kī tilts pāri Patapsko upei tika atklāts 1977.gadā. Gadā vidēji to šķērso 11 miljoni transporta līdzekļu.
Vietnes "MarineTraffic.com" dati liecina, ka katastrofas brīdī pie tilta bijis Singapūrā reģistrēts kompānijas "Synergy Marine Group" konteineru kuģis "Dali". Kompānija apstiprināja, ka tiltā ietriecies tās kuģis.