Tesla netiek ilgi izmantots
Pētījumā arī atklāts, cik bieži konkrēts modelis bijis vienas personas īpašumā, pirms tas pārdots. "Mercedes-Benz" C klases auto vidēji viena īpašnieka rokās bijis 2,1 gadu. Arī "Audi" A4, "Mercedes-Benz" S klases, BMW 5. sērijas un "Volvo" V70 spēkrati bijuši viena īpašnieka valdījumā vairāk nekā divus gadus, pirms tie tikuši pārdoti.
Savukārt krietni biežāk īpašnieki mainās BMW X5 modeļiem – vidēji ik pēc 1,6 gadiem. Mazāk izmantoto spēkratu sarakstu noslēdz BMW 4. sērija (1,6 gadi) un "Opel Insignia" (1,7 gadi).
Pētot dažādas auto markas, secināms, ka "Subaru" transportlīdzekļi tiek lietoti vidēji 2,8 gadus. Turpat netālu izmantošanas ziņā ir "Kia" (2,7 gadi), "Hyundai" (2,7 gadi), "Volkswagen" (2,7 gadi) un "Škoda" (2,6 gadi).
Lai arī Tesla automašīnas ir kļuvušas izteikti populāras, šie elektroauto viena īpašnieka rokās vidēji ir tikai 1,2 gadus. Tas var norādīt uz to, ka daudzi pircēji ir ļāvušies elektroauto popularitātei, taču, iespējams, nav līdz galam novērtējuši, cik lielas rūpes ir jāvelta šāda spēkrata uzturēšanai. Arī "Renault" ir to automašīnu vidū, kuru īpašnieki bieži mainās – ik pēc 1,9 gadiem. Līdzīgi dati ir arī "Seat" automašīnām, kuras vidēji tiek izmantotas divus gadus.
"Elektroauto joprojām nepiedāvā tādas ērtības kā iekšdedzes dzinēju spēkrati. Ir gana daudz autobraucēju, kas varētu atļauties elektroauto, taču tiem nav pašiem savas uzlādes stacijas. Šādi pircēji sākumā mēģina sadzīvot ar elektroauto, taču visai ātri saprot, ka tas nav pārāk ērti," saka Buzelis.