Šodien Rīgas dome ārkārtas sēdē atbalstīja vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem.
Rīgas dome nolemj par 10 miljoniem eiro atjaunot ielas segumu 19 vietās
Kopumā ielu seguma atjaunošana plānota 19 vietās, un projektu kopējās izmaksas tiek lēstas ap 10,3 miljoniem eiro. Lai īstenotu plānotos darbus, pašvaldība plāno aizņemties 8,7 miljonus eiro Valsts kasē.
Seguma atjaunošana plānota Kārļa Mīlenbaha ielā no Lastādijas ielas līdz Dzirnavu ielai, Cēsu ielā, Pērnavas ielas posmā no Augusta Deglava ielas līdz Brīvības ielai, Biķernieku ielas posmā no Biķernieku ielas 12 līdz 40A un Pulkveža Brieža ielas posmā no Hanzas ielas līdz Elizabetes ielai.
Seguma atjaunošana iecerēta arī Gustava Zemgala gatves posmā no Ūnijas ielas līdz Brīvības gatvei, Biķernieku ielas posmā no Lielvārdes ielas līdz Ulbrokas ielai, Lubānas ielā no Andreja Saharova ielas līdz Brāļu Kaudzīšu ielai, Juglas krastmalā no Brīvības gatves līdz Pāles ielai un Juglas ielā līdz Murjāņu ielai.
Plānota arī Mīlgrāvja tilta transporta mezgla brauktuves un brauktuves daļas līdz Emmas ielai seguma atjaunošana, asfalta seguma atjaunošana Emmas ielā, Meldru ielā un Atlantijas ielā,
Dienvidu tilta un tā pieeju seguma atjaunošana, seguma atjaunošana Sesku ielas posmā no Ilūkstes ielas līdz Dārzciema ielai.
Iecerēta arī ielas seguma atjaunošana Dārziņu ielas posmā no Cidoniju ielas līdz Dārziņu 1. līnijai, Brīvības gatvē no Juglas ielas līdz Jaunciema gatves pārvadam, uz tilta pār Juglu Brīvības gatvē, Biksēres ielā, Raņķa dambī no Trijādības ielas līdz Uzvaras bulvārim un Trijādības ielā no Kuģu ielas līdz Raņķa dambim.
Kā šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītājs Olafs Pulks (JV), noslēdzies viens no trim iepirkumiem par ielu seguma atjaunošanu. Vēl plānoti divi iepirkumi un kopumā pašvaldība plāno atjaunot ielu segumu par 30 miljoniem eiro.
Pēc Pulka teiktā, lai novērstu asfaltēto Rīgas ielu sabrukšanu, būvdarbu sezonā vajadzētu apgūt 50 miljonus eiro. Tāds esot mērķis nākamajiem gadiem.