Šodienas redaktors:
Kārlis Melngalvis

Nākamnedēļ iepazīstinās ar 7. maršruta tramvaju līnijas pagarināšanas plāniem Rīgā

7. tramvajs.
7. tramvajs. Foto: Zane Bitere/LETA

22. aprīlī plkst. 17 "Rīgas satiksme" tiešsaistē iedzīvotājus informēs par 7.maršruta tramvaja līnijas pagarinājuma izbūves plāniem Rīgā, informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Līnijas pagarinājums plānots no tramvaja galapunkta "Dole" līdz Latgales un Višķu ielas krustojumam. Pasākumā tiks sniegta informācija par transporta veidu nomaiņas punkta un ar to saistīto inženierbūvju būvniecību Latgales un Višķu ielās.

Video konference tiks straumēta uzņēmuma sociālā tīkla "Facebook" kontā. Jautājumus par būvprojektu risinājumiem būs iespējams uzdot gan tiešsaistes pasākumā "Zoom" vidē, gan "Facebook" lapā.

LETA jau ziņoja, ka Rīgā līdz 2026.gadam plānots pagarināt 7.tramvaja maršrutu. Pašlaik tramvajs kursē maršrutā no Ausekļa ielas uz Ķengaragu ar galapunktu pie tirdzniecības centra "Dole". Sliežu ceļu plānots pagarināt vairāk nekā divus kilometrus līdz Višķu un Latgales ielas krustojumam, kur plānots veidot multimodālu mobilitātes punktu.

Līdz šai vietai tiks pagarināti arī trolejbusu kontakttīkli no Višķu ielas galapunkta. Arī reģionālajiem sabiedriskā transporta uzņēmumiem būs iespēja šajā vietā izlaist pasažierus, nebraucot līdz Rīgas centram.

Līdz šai vietai plānots izbūvēt arī veloceliņu, savienojot to ar pašlaik jau esošo Ķengaraga promenādes veloceļu.

Projektu plānots realizēt līdz 2026.gada vasarai, un tā īstenošanai iecerēts izmantot Atveseļošanās un noturības mehānisma finansējumu.

Tiek lēsts, ka tramvaja līnijas pagarināšana varētu izmaksāt aptuveni 28 miljonus eiro.

Kā ziņots, "Rīgas satiksmes" apgrozījums 2022.gadā palielinājies par 5% - no 161,12 miljoniem eiro 2021.gadā līdz 168,7 miljoniem eiro pērn. Savukārt uzņēmuma peļņa 2022.gadā saruka vairāk nekā divas reizes un bija 1,25 miljoni eiro.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu