Šodienas redaktors:
Dace Otomere

"Lamborghini" pēc vairāk nekā 20 gadiem izmainījuši savu vēsturisko logo

Lamborghini Huracan Performante
Lamborghini Huracan Performante Foto: Lamborghini

Pēc vairāk nekā divdesmit gadiem ekskluzīvo automašīnu ražotāja "Lamborghini" logotips un vizuālā identitāte piedzīvojusi izmaiņas.

Savā mājas lapā "Lamborghini" pārstāvji vēsta, ka izmaiņas nāk ar jaunu stratēģiju, kas ietver zīmola vizuālo pielāgošanu, lai labāk atspoguļotu tā misijas "drosmīgās", "negaidītās" un "autentiskās" vērtības, kas izpaužas kā velme vienmēr pārsniegt ierobežojumus, standartus un konvencijas.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lamborghini (@lamborghini)

Šīs izmaiņas ir daļa no ilgāka transformācijas procesa. "Lamborghini" jaunā trajektorija vērsta uz ilgtspējību un dekarbonizāciju.

Jaunajā logotipā melnā un baltā krāsa tiek atkārtoti uzsvērtas kā primārās nokrāsas, kas simbolizē skaidru zīmola identitāti, savukārt dzeltenā krāsa kopā ar ieviesto zelta krāsu izmantota kā akcenta nokrāsa.

Raksta foto
Foto: Lamborghini.

Turklāt ikoniskais bullis logo centrā ir piedzīvojis pamatīgas pārvērtības. Pirmo reizi tas pastāvēs atsevišķi uzņēmuma sociālajos tīklos, atdalīts no vairoga, lai tas kļūtu vēl pamanāmāks.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu