Pēc vairāk nekā divdesmit gadiem ekskluzīvo automašīnu ražotāja "Lamborghini" logotips un vizuālā identitāte piedzīvojusi izmaiņas.
"Lamborghini" pēc vairāk nekā 20 gadiem izmainījuši savu vēsturisko logo
Savā mājas lapā "Lamborghini" pārstāvji vēsta, ka izmaiņas nāk ar jaunu stratēģiju, kas ietver zīmola vizuālo pielāgošanu, lai labāk atspoguļotu tā misijas "drosmīgās", "negaidītās" un "autentiskās" vērtības, kas izpaužas kā velme vienmēr pārsniegt ierobežojumus, standartus un konvencijas.
Šīs izmaiņas ir daļa no ilgāka transformācijas procesa. "Lamborghini" jaunā trajektorija vērsta uz ilgtspējību un dekarbonizāciju.
Jaunajā logotipā melnā un baltā krāsa tiek atkārtoti uzsvērtas kā primārās nokrāsas, kas simbolizē skaidru zīmola identitāti, savukārt dzeltenā krāsa kopā ar ieviesto zelta krāsu izmantota kā akcenta nokrāsa.
Turklāt ikoniskais bullis logo centrā ir piedzīvojis pamatīgas pārvērtības. Pirmo reizi tas pastāvēs atsevišķi uzņēmuma sociālajos tīklos, atdalīts no vairoga, lai tas kļūtu vēl pamanāmāks.