Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Megana Mārkla pēc četru gadu pauzes atgriežas soctīklos (1)

Foto: AFP/SCANPIX

Saseksas hercogiene Megana savu pēdējo ierakstu sociālajos tīklos publiskoja 2020. gadā. Nu viņa ir atgriezusies. 

Kā liecina Saseksas hercogienes ieraksts sociālajos tīklos, viņa laidusi klajā jaunu dzīvesstila zīmolu "American Riviera Orchard".

Vērīgākie karaļnama sekotāji spekulē, ka zīmola logo ir pašas Saseksas hercogienes kaligrāfijā.

Ārvalstu mediji vēsta, ka zīmola preču zīmes reģistrācijas pieteikumā ir iekļautas pavārgrāmatas, trauki, veļa, virkne smērējamo produktu un konservu, tostarp želejas, ievārījumi un riekstu sviests, kā arī galdakaršu turētāji, kas, kā norādīts, “nav no dārgmetāla”.

Otrajā, starptautiskās reģistrācijas pieteikumā ir iekļautas kancelejas preces, tekstilizstrādājumi, auklu somas, jogas piederumi un virkne ar mājdzīvniekiem saistītu priekšmetu, piemēram, pavadas, kaklasiksnas, barošanas paklājiņi un putnu sēklas.

Atgādinām, ka Harijs un Megana 2020. gadā atteicās no karaliskās ģimenes locekļu pienākumu pildīšanas un nu dzīvo ASV, kur audzina divus bērnus. 

Savukārt pat tie, kas ikdienā aktīvi neseko līdzi britu karaliskajai ģimenei, pēdējā laikā sociālajos tīklos ir pamanījuši vairākus ierakstus, kuri liek domāt - kas notiek ar Velsas princesi Ketrīnu?

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu