Februārī pašvaldības kapitālsabiedrība "Rīgas satiksme" paziņoja, ka ir izstrādājusi jaunu logo un vizuālo identitāti. Izmaiņas negatīvi pārsteidza lielu daļu sabiedrības, kura nebija apmierināti ar uzņēmuma izvēli. Šķiet, ka "Rīgas satiksme" ņēmusi vērā kritiku, jo nu uzņēmuma mājaslapā un sociālo tīklu kontos logo ir mainīts.
Pēc publiska sašutuma "Rīgas satiksme" klusām nomainījusi savu logo (6)
Kā februārī ziņoja uzņēmuma pārstāvji, jaunā zīmola ieviešana bija plānota pakāpeniski, aptuveni divu gadu laikā, netērējot papildu līdzekļus.
Jaunajā logo vairs nebija sarkanās un dzeltenās krāsas. To vietā nāca zaļā, kas simbolizēja jaunos elektrobusus. Savukārt saglabāta zilā, kas tiek izmantota lielā daļā uzņēmum transportlīdzekļu.
Jaunā logo izstrādei tika izlietoti 13 000 eiro.
13. martā uzņēmuma mājas lapā un sociālo tīklu kontos parādījies jauns logo, kurā mainītas sākotnējās formas krāsas.
Šobrīd redzamais logo saglabājis februārī izziņotās identitātes formu, bet mainījis krāsas, kā arī pazudis iepriekš pievienotais uzņēmuma nosaukums.
Baltās līnijas uz tumši zila fona redzamas gan uzņēmuma "Facebook", gan "X" konta attēlos.
Arī mājas lapas galvenajā izvēlnē redzamas jaunas krāsas, bet klāt pievienots arī februāra logo redzamais uzņēmuma nosaukums.
Publiski paziņojumi par logo vai vizuālās identitātes krāsu maiņu no uzņēmuma nav saņemti.
"Apollo.lv" sazinājās ar uzņēmumu, kur tika skaidrots, ka šis logo ir bijis jau oriģināli iekļauts jaunajā vizuālajā identitātē.
"Vienam logo tiek izveidoti dažādi izmantošanas varianti," stāsta uzņēmuma pārstāve.
Arī tiek norādīts, ka uz transportlīdzekļiem ar laiku šis logo parādīsies šajā krāsu kombinācijā, kas iepriekš bijusi redzama mājaslapā, bet šodien ievietota arī sociālo tīklu kontu attēlos.