Gada pārskatā arī minēts, ka, neraugoties uz izaicinājumiem operatīvajā darbībā, ko izraisīja tas, ka "Pratt & Whitney" dzinēji nebija pieejami pietiekamā daudzumā visas vasaras sezonas laikā, aviokompānijai izdevās sasniegt ieņēmumu prognozes, ko tā bija noteikusi 2023.gada sākumā. Pamatojoties uz lidojumu rezervāciju prognozēm un pieņemot, ka tirgus atveseļošanās pēc Covid-19 turpināsies arī 2023.gadā, aviosabiedrība aplēsa, ka 2023.gadā tās plānotie ieņēmumi būs no 650 miljoniem eiro līdz 700 miljoniem eiro.
Šobrīd aviokompānija ir noslēgusi lidmašīnu nomas (ACMI-out) līgumus par līdz 17 lidmašīnu nomu 2024.gadā, un paredzamie ieņēmumi tiek aplēsti aptuveni 129 miljonu eiro apmērā.
Gada pārskatā skaidrots, ka kopējo ieņēmumu pieaugums pozitīvi uzlabos pamatdarbības naudas plūsmu. Turklāt 2023.gadu aviokompānija noslēdza ar peļņu 33,8 miljonu eiro apmērā un peļņu 10,1 miljona eiro apmērā salīdzināmā izteiksmē, proti, atskaitot peļņu no valūtas kursu pārvērtēšanas 16,5 miljonu eiro apmērā un ienākumus no uzkrājumu juridiskiem strīdiem apvērses astoņu miljonu eiro apmērā un citiem ar darbību nesaistītiem vienreizējiem pasākumiem.
Aviokompānijas vadība sagaida, ka arī 2024.gadā "airBaltic" turpinās darboties ar peļņu.
Tajā pašā laikā gada pārskatā prognozēts, ka dzinēju trūkums turpināsies arī 2024.gadā, taču mazākā apmērā salīdzinājumā ar 2023.gadu, tādējādi mazinot negatīvo ietekmi uz aviokompānijas ienesīgumu.
Gada pārskatā arī atzīmēts, ka joprojām pastāv operatīvās darbības izaicinājumi, kas saistīti ar notiekošo karu Ukrainā, un tā radīto ietekmi uz pieprasījumu pēc ceļojumiem. Aizvien ir spēkā būtiski ceļošanas ierobežojumi, kas stājušies spēkā pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā 2022.gada februārī. Šo ierobežojumu dēļ "airBaltic" bija jāpārtrauc lidojumi uz Krieviju un Ukrainu un jāpārorientē kapacitāte uz citiem galamērķiem un uz lidmašīnu nomas darījumiem.
Aviokompānija arī pieņem, ka tuvākajā nākotnē Ukrainas, Baltkrievijas un Krievijas tirgi paliks slēgti, un attiecīgi ir pielāgojusi savu maršrutu tīklu, piebilsts gada pārskatā.
Jau ziņots, ka "airBaltic" koncerna apgrozījums 2022.gadā bija 500,17 miljoni eiro, kas ir 2,5 reizes vairāk nekā 2021.gadā, bet koncerna zaudējumi samazinājās 2,5 reizes - līdz 54,219 miljoniem eiro.
Latvijas valstij pieder 97,97% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 2,03%.