Vakar, 7.februārī ap pulksten 13.30 Valsts policijā saņemta informācija, ka Liepājā vīrietis vairākkārt piezvanījis uz tālruņa numuru 112 un rupji lamājies. Valsts policijas amatpersonas ieradās vīrieša dzīvesvietā, kur sastapa izsaucēju un Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbiniekus.
Vīrietis sarunā ar likumsargiem apstiprināja, ka veicis zvanus, kuru laikā kļuvis dusmīgs un lietojis necenzētus vārdus. Vīrietis paskaidroja, ka viņš pa vienoto ārkārtas palīdzības izsaukumu numuru 112 vēlējies izsaukt neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbiniekus, jo esot nokritis pa trepēm. Medicīnas darbinieki vīrieti apskatīja un paskaidroja, ka viņu nogādāt medicīnas iestādē nav nepieciešams.
Valsts policijas amatpersonas pret vīrieti sāka administratīvā pārkāpuma procesu par sabiedriskās kārtības traucēšanu, pārkāpjot vispārpieņemtās uzvedības normas un traucējot personu mieru, iestāžu, komersantu vai citu institūciju darbu vai apdraudot savu vai citu personu drošību (sīkais huligānisms).
Valsts policija atgādina par savstarpējo cieņu un sapratni. Vienotā ārkārtas palīdzības izsaukuma numura 112 dispečeri ir apmācīti, kā pieņemt zvanus un komunicēt ar iedzīvotājiem, tāpat operatīvajiem darbiniekiem tiek nodrošinātas apmācības, kā komunicēt ar agresīviem cilvēkiem, jo nevaram izslēgt, ka šādi zvani diemžēl arī tiek saņemti. Taču numura 112 dispečera uzdevums ir pēc iespējas ātrāk iegūt nepieciešamo informāciju, lai varētu nosūtīt palīdzību nelaimē nonākušajiem. Tāpat jāpiebilst, ka telefonsarunas tiek ierakstītas.