Eksperts norāda, ka Mobilly un tam līdzīgas aplikācijas vien apvieno daudzus un dažādus elektrouzlādes vietu saimniekus – tādēļ ir pilnīgi iespējams, ka kaut kas netiks atainots pilnīgi. Lai no šādiem pārsteigumiem izvairītos, ja tas tehniski ir iespējams, labāk izmantot pašu uzlādes vietu aplikācijas.
"Jāsaprot, ka elektroauto īpašnieki šobrīd ir, tā sakot, izlepuši, jo līdz šim ir bijusi salīdzinoši lēta uzlāde, un teju visās stāvvietās nav bijis jāmaksā, arī tajās, kuras bijušas pilsētas centrā, bet šobrīd tā situācija mainās un stacijas sāk parādīties arī privātās teritorijās, kurās ir citi apmaksas veidi."
Protams, par Barona ielā notiekošo vaicājām arī Mobilly vadītājam Ģirtam Slaviņam – kā nekā tieši viņu aplikācijā nav nekādu norāžu par to, ka būs kas papildus jāmaksā.
"To staciju šobrīd ir tik daudz, ka nācās meklēt, kur tieši tas ir. Bijām tiešām piemirsuši to pierakstīt. Staciju, par kurām būtu jāmaksā, ir maz, faktiski šī un vēl divas. Latvijā tādu faktiski nav. Šajā gadījumā vienkārši cilvēciski bija aizmirsies pierakstīt."
Citos līdzīgos gadījumos Mobilly vadītājs aicina vispirms zvanīt vai rakstīt aplikācijas uzturētājiem. Šādas problēmas var ātri un vienkārši atrisināt. Diemžēl ne visi labi nodomi beidzas ar tikpat veiksmīgiem rezultātiem – šoreiz elektroauto braucēja mēģinājums norādīt uz nepilnību sistēmā rezultējies ar vienu uzlādes staciju pilsētā mazāk.