Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Rīgā pastiprinātā režīmā notiek atkušņa laikā izdangāto ceļu labošana

Ceļu remonts. Ilustratīvs attēls.
Ceļu remonts. Ilustratīvs attēls. Foto: OlegRi/Shutterstock

Rīgā pastiprinātā režīmā notiek ceļu labošana, darbos iesaistot 19 brigādes, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļa.

Šonedēļ Rīgas ielās atkušņa dēļ daudzviet veidojās milzīgas peļķes, zem kurām bieži vien ir arī satiksmei bīstamas bedres.

Kritiskākā situācija esot Biķernieku ielā, Jaunciema gatvē, Mīlgrāvja ielā, Mīlgrāvja lokos un Viestura prospektā.

Saglabājoties mainīgiem laikapstākļiem, kad atkusnis mijas ar salu, uz ielu brauktuvēm strauji veidojas bedres.

Ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju satiksmei bīstamo bedru remonts tiek veikts neatkarīgi no laikapstākļiem - arī ziemas laikā.

Saremontēto ceļu kalpošanas laiku ietekmējot vairāki faktori - laikapstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Tomēr šo darbu galvenais mērķis esot novērst satiksmei bīstamas situācijas.

"Jāatzīst, ka situācija Rīgas ielās šobrīd, strauji mainoties laika apstākļiem, kad vienu dienu ir sals, bet citu atkusnis, ir slikta, lai neteiktu - kritiska. Pēdējos trīs gados pastāvīgi esam kāpinājuši finansējumu Rīgas ielu kapitālajam remontam, tomēr apzināmies, ka naudas apjoms, kas jāiegulda pastāvīgi, ir apmēram 50 miljoni eiro ik gadu tuvāko desmit gadu laikā - tikai tā varam panākt, ka ielu atjaunošana un sakārtošana notiek ātrāk, nekā to sabrukšana," norāda Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV).

Viņaprāt, šī situācija esot sekas agrākajos gados realizētajai politikai, kad ielu remonti pilsētas vadībai nebija prioritāte.

Pulks arī apgalvo, ka daļa atbildības jāuzņemas arī tiem "Progresīvo" partijas politiķiem, kuri pagājušajā vasarā būvsezonas visaktīvākajā periodā sāka politiskas peripetijas, tādējādi apturot lielāko daļu darbu. Ielas, par kurām šobrīd ir visvairāk sūdzību, piemēram, Vecāķu prospekts, Biķernieku iela u.c., pagājušajā vasarā bija plānots salabot. Ja tas būtu izdarīts, tad tik kritiska situācija nebūtu, saka Pulks.

Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs plus 5 grādiem, pilsētā sāks plašākus ielas seguma remontus ar ierastajām tehnoloģijām - karsto asfaltu un asfalta vienlaidus ieklāšanu, kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu