Šodienas redaktors:
Dace Otomere

"H&M" aptur reklāmu, kurā it kā seksualizēti bērni

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video/Firstpost/"X"

Apģērbu mazumtirdzniecības gigants "H&M" apturējis reklāmas kampaņu pēc saņemtām klientu sūdzībām, ka tajā attēlotie bērni tiek rādīti seksuālā noskaņā, ziņo raidsabiedrība BBC. 

Reklāmas kampaņā Austrālijā tika attēlotas divas pirmsskolas vecuma meitenes un sauklis "Liec galvām pagriezties "H&M Back to School" stilā". 

Kampaņa tagad ir apturēta un uzņēmums atvainojies. Vecāku portāla "Mumsnet" Džastīna Robertsa uzsvēra, ka reklāmu "vispār nevajadzēja izveidot". Kampaņa arī soctīklos saņēma kritikas šalti – lietotāji to nosuca par "pretīgu" un "aizskarošu".

Reklāmas kampaņa tika rādīta tikai Austrālijas teritorijā. 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu