Apģērbu mazumtirdzniecības gigants "H&M" apturējis reklāmas kampaņu pēc saņemtām klientu sūdzībām, ka tajā attēlotie bērni tiek rādīti seksuālā noskaņā, ziņo raidsabiedrība BBC.
"H&M" aptur reklāmu, kurā it kā seksualizēti bērni
Reklāmas kampaņā Austrālijā tika attēlotas divas pirmsskolas vecuma meitenes un sauklis "Liec galvām pagriezties "H&M Back to School" stilā".
Kampaņa tagad ir apturēta un uzņēmums atvainojies. Vecāku portāla "Mumsnet" Džastīna Robertsa uzsvēra, ka reklāmu "vispār nevajadzēja izveidot". Kampaņa arī soctīklos saņēma kritikas šalti – lietotāji to nosuca par "pretīgu" un "aizskarošu".
Reklāmas kampaņa tika rādīta tikai Austrālijas teritorijā.