Eksperti norāda, ka iepriekšējā amatā Reilijs pārveidoja tolaik nicinātos "Crocs" apavus par drosmīgu modes etalonu. Šķiet, ka tagad viņš to pašu mēģina izdarīt ar "Stanley" zīmolu.
"Lielākoties viņš skatās nevis televizoru, bet tiktoku," raksta Ali Donaldsons. "Reilijam ir pieredze, kā panākt strauju pieprasījuma pieaugumu. Viņš arī zina, kā atdzīvināt zīmolus, lai tie kļūtu par interneta sensācijām," turpina Donaldsons.
ASV uzņēmumu "Stanley 1913" tā nosaukuma gadā dibināja Viljams Stenlijs juniors. Senajā reklāmā par pudeles dizainu bija drosmīgi norādīts – tā "nevar saplīst!".
Vairāk nekā gadsimtu vēlāk šis apgalvojums tika pārbaudīts dzīvē. Pērn kāda "TikTok" lietotāja bija nofilmējusi savas nodegušās automašīnas salonu, bet pie autovadītāja sēdekļa atrada "Stanley" krūzi, kas bija pilnīgi neskarta. Pēc tam viņa krūzi sakratīja, secinot, ka iekšpusē joprojām ir ledus gabaliņi.
Video, kas aizsāka "Stanley" krūžu traci
Video kļuva par "TikTok" sensāciju – tā skatījumu skaits šobrīd sasniedz 94,8 miljonus, un par krūzes izturību sākuši runāt daudzi.
Lai gan šķiet, ka krūze spēj diezgan labi izturēt lielu karstumu, citi lietotāji norāda, ka, traukam apgāžoties, no tā var izlīt ielietais šķidrums. Uzņēmuma pārstāvji raidorganizācijai BBC skaidro, ka slavenā krūze nav iecerēta hermētiska.