Viņš arī norādīja, ka, balstoties pētījumos, jaunā paaudze vairāk skatās uz elektroauto, kā arī vairāk izmanto koplietošanas automašīnas.
"Līdz ar to domāšana, kā ir jāizmanto automašīnas, mainās, un visdrīzāk ap 2035.-2040.gadu tendences degvielas tirdzniecībā būs jau pavisam citādākas nekā šodien," piebilda Beiziķis.
Tāpat, viņaprāt, līdz 2030.gadam degvielas tirdzniecības apjoms saglabāsies salīdzinoši nemainīgs, papildinot, ka pieaug konkurence, jo gan esošie tirgotāji aktīvi cīnās par klientiem, gan tirgū notiek apvienošanās procesi, kas konkurenci tikai spēcina.
"Līdz ar to pie nemainīga tirgus apjoma cīņa par katru klientu tikai saasināsies," norādīja "Neste Latvija" vadītājs.
Vienlaikus viņš norādīja, ka "Neste Latvija" patlaban būvē pirmo elektrouzlādes staciju, kura atrodas Rīgā Lucavsalas degvielas uzpildes stacijā, piebilstot, ka uz elektrouzlādes staciju izbūvi kompānija turpmāk liks lielāko akcentu.
"Mūsu plānos ir šīs stacijas būvēt ar lielu uzlādes jaudu, lai klienti 20-30 minūtēs spēj uzlādēt savus elektromobiļus. Tāpat plānojam vidēji gadā izveidot trīs līdz četras elektrouzlādes stacijas. Investīcijas šādu staciju izveidē ir diezgan lielas, gan nodrošinot nepieciešamo jaudu līdz stacijas teritorijai, gan arī uzlādes iekārtu cenas joprojām ir augstas. Tuvāko trīs gadu laikā mēs tajā investēsim divus līdz trīs miljonus eiro," minēja Beiziķis.