Organizācija "B4Ukraine" konstatējusi, ka pārtikas produktu giganta "PepsiCo" mārketinga stratēģija Ukrainā paredz, ka pieminēt karu vai atbalstu Ukrainas armijai ir aizliegts, ziņo Krievijas neatkarīgais izdevums "Meduza".
"Pepsi" reklāmās Ukrainā aizliegts pieminēt karu vai atbalstu Ukrainas armijai
"B4Ukraine" ikdienā seko līdzi starptautisko uzņēmumu aktivitātēm Krievijā pēc pilna mēroga iebrukuma Ukrainā sākuma. Organizācija tikusi pie šāda atraduma, pētot instrukciju, ko uzņēmums sagatavojis 2023. gada rudenī, meklējot jaunu mārketinga un sabiedrisko attiecību partneri Ukrainā.
2023. gada septembrī Ukrainas Nacionālā korupcijas novēršanas aģentūra "PepsiCo" iekļāva starptautisko "kara sponsoru" sarakstā.
Aģentūras tīmekļa vietnē norādīts, ka uzņēmums apsolīja apturēt dzērienu ražošanu Krievijā pēc pilna mēroga iebrukuma sākuma, taču solījumu neturēja. Aģentūra arī norādīja, ka "Lay's" kartupeļu čipsi, ko ražo "PepsiCo", atrasti Krievijas karavīru pārtikas paciņās.