Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

"Lopu vagons!" Cilvēki šokā par velosipēdistiem, kuri jaunajā vilcienā brauc netīrā apģērbā un pārvadā dubļainus braucamos (14)

Raksta foto
Foto: Krišjānis Ratiniks/ Twitter

15. decembrī AS "Pasažieru vilciens" sāka pasažieru pārvadājumus ar trim jaunajiem elektrovilcieniem Tukuma, Aizkraukles un Skultes virzienā, savukārt 16. decembrī jaunie elektrovilcieni sāka kursēt arī Jelgavas virzienā. Prieku par jaunajiem vilcieniem sociālajos tīklos nomainījis sašutums par dažu pasažieru netīrību.

Velosipēdists Krišjānis vietnē "Twitter" jeb "X" dalījās ar fotogrāfijām, kurās redzams, ka jaunajā vilcienā satilpuši vairāki velosipēdi.

"Jaunajos "Vivi" nav nekādu problēmu salikt 13 velosipēdus vienā vagonā. Ērti, silti un klusi!" rakstīja vīrietis.

Tomēr cilvēku uzmanību piesaistīja nevis pozitīvais ietilpības fakts, bet gan stāvoklis, kādā velosipēdi novietoti vagonā. Kadros redzams, ka velosipēdi ir netīri, tāpēc dubļains palicis pats vagons. Netīrs apģērbs manāms arī pašiem velosipēdistiem.

Ļaudis nekavējās izteikties par fotogrāfijām.

 Bija gan tādi, kuri nesaprata cilvēku aso nosodījumu un sašutumu par fotogrāfijām.

Kopumā Latvijā ir nogādāti 20 elektrovilcienu sastāvi. Vienlaikus vilcienu ražotāja - Čehijas uzņēmuma "Škoda Vagonka" - mērķis ir līdz šā gada beigām nodot PV kopumā līdz 19 no elektrovilcienu sastāviem.

PV pārstāvji iepriekš skaidroja, ka visus 32 elektrovilcienus uzņēmums varētu saņemt līdz 2024.gada vidum. Plānots, ka Čehijas uzņēmumam "Škoda Vagonka" līdz 2023.gada beigām PV ir jāpiegādā 23 elektrovilcienus, bet 2024.gadā deviņus elektrovilcienus.

Pēc visu jauno elektrovilcienu saņemšanas un to ekspluatācijas sākšanas kompānija plāno ieviest intervāla grafikus elektrovilcienu maršrutos. Attiecīgi darba dienu rītos un vakaros, kas tradicionāli ir noslogotākais laiks, vilcieni kursēs ik pēc 15 līdz 20 minūtēm.

Tāpat ziņots, ka pirmie divi Čehijas uzņēmumā "Škoda Vagonka" ražoto jauno elektrovilcienu vagoni Rīgā tika nogādāti pirms vairāk nekā pusotra gada - 2022.gada jūnijā.

 Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem. Vilcienos ir viena līmeņa iekāpšana no paaugstinātajām pasažieru platformām.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu