Populārā mūzikas straumēšanas platforma "Spotify" tikko izlaidusi ikgadējo "Spotify Wrapped" mārketinga kampaņu, kurā tiek apkopotas katra lietotāja iecienītākās dziesmas, žanri, mākslinieki, podkāsti un cita informācija, ziņo raisabiedrība BBC.
2023. gada "Spotify Wrapped" ir klāt – kādas dziesmas šogad tu klausījies visvairāk?
Ikgadējā mārketinga kampaņa ne tikai atspoguļo katra invidividuālā lietotāja mūzikas patēriņa tendences, bet arī plašo mūzikas žanru klāstu, kas pieejami platformas katalogā.
ASV medijs "Insider" ziņo, ka šī gada "Wrapped" ir iekļautas jaunas funkcijas. Līdzās iepriekšējai informācijas uzskaitei iekļauta arī "Skaņas pilsētas" ("Sound Town") funkcija, kas uzrāda, kurā pasaules pilsētā attiecīgā lietotāja gaume ir visbiežāk sastopama.
Lietotājus priecē arī funkcija "Es 2023. gadā", kas katram lietotājam pielīdzina vienu no 12 platformas izveidotajiem tēliem. Piemēram, tēlam "Hipnotists" ("Hypnotist") patīk albumus klausīties pilnībā, savukārt tēls "Mednieks" ("Hunter") atsevišķas dziesmas izlaiž biežāk nekā citi klausītāji.
Kā jau katru gadu, arī šogad "Spotify Wrapped" aprēķina, cik minūtes kopumā katrs lietotājs ir pavadījis, klausoties mūziku. 2023. gadā lietotāji arī var redzēt, cik minūtes atsevišķā mēnesī ir klausījušies katru no TOP 5 uzskaitē iekļautajiem māksliniekiem.