Ceturtdien, 16. novembrī, agri no rīta visā Latvijā valdīja rotaļu virtuvīšu stress un panika, kā to raksturo sociālo tīklu lietotāji. Ar kuponu "Lidl" veikalos bija iespējams iegādāties rotaļu virtuvīti ar 75 procentu atlaidi – tā vismaz bija solīts reklāmā. Kā runā, virtuvītes visā Latvijā tika izpirktas trīs minūšu laikā. Vecākiem, kas no rīta stāvēja rindā pie veikala, ir ko teikt. Ko par to saka pats "Lidl"?
"Sajutos kā filmā, kur rauj ārā no rokām mantu!" Rotaļu virtuvītes Latvijā izpērk trīs minūšu laikā (5)
es tā saprotu, ka šodien visur ir lidl virtuvīšanu stress un panika :D principā tādā līmenī, ka būtu ziņu portālos jāparādās..
— @PirmaKrievieteLatvija (@PirmaKrieviete) November 16, 2023
Ir laimīgie!
6:40 ārā no gultas, lai dotos spēļu virtuvītes medībās uz LIDL. Sajutos pa tiešām kā filmā, kur rauj ārā no rokām mantu, bet dabūjām. Ir! 😅
— ✨Sanāca ✨ (@Ceramssanaks) November 16, 2023
Vairāk gan ir to, kam nepaveicās.
Kā vīrs brauca Lidl bērnu virtuvīti lūkoties. pic.twitter.com/AuK7OSAxvD
— ManAnna (@mananna2023) November 16, 2023
Wow, sveicu :D es ļoti naivi aizbraucu uz Mežciema Lidl 8:30, kur man teica, ka visā Latvijā esot izpirktas 3 minūšu laikā
— GG (@guna_GGG) November 16, 2023
es tiešām atvainojos..jūtos mazliet līdzvainīgs jūsu ciešanās 😜🤭😅https://t.co/RxYAaNDEPx
— TOFIKS (@tofikblogs) November 16, 2023
Kāpēc jārīko kampaņa precei, kas uz vienas rokas pirkstiem saskaitāma? Daudzi ir neizpratnē.
Vispār jāsaka, ka tāds ne visai mārketinga triks, @lidllatvija. Grūti saprast, kāpēc jāorganizē tik vērienīga akcija, ja pat lielu mikrorajonu veikalos tiek izliktas 6-10 preces.
— ManAnna (@mananna2023) November 16, 2023
Īsta virtuvītes sāga. Lidl šodien ieguva 4-15 apmierinātus klientus uz katru veikalu. Un simtiem neapmierinātu. Mēneša un citās ar bērnkopību saistītās grupās ļaudis plīst pušu no dusmām. Vēl joprojām nevaru pierast būt par vecāku, te valda cita pasaule. 🤪
— Katrīna Žukova (@kzukova) November 16, 2023
Sevis mazliet žēl un "Lidl" pārdevējus arī...
Ļoti nožēlojams reklāmas triks no @lidllatvija puses. Uztaisīt super akciju, kurā prece pat īsti nav pieejama. Žēl arī darbiniekus, kuriem šodien simtiem reižu tiks uzdots jautājums par virtuvītēm.
— Toms (@dziivnieks) November 16, 2023
Šadas akcijas ietvaros katrā veikalā vajadzēja būt vismaz 2-3 paletēm ar preci.
Dažiem jau viegli ironizēt – bet rūgtums tomēr paliek!
Patiesās dzīves problēmas :D pic.twitter.com/ObDaKImrVK
— Kaspars Škinčs (@kasparsskincs) November 16, 2023
"Lildl Latvija" pārstāvja Ingara Rudzīša komentārs
""Lidl" visā Eiropā ir slavens ar saviem īpašajiem īstermiņa akciju preču piedāvājumiem. Tās parasti ir interesantas, neparastas preces kas īsu brīdi tiek piedāvātas ierobežotā skaitā ar īpaši lielām atlaidēm.
"Lidl Plus" lietotnes "Super piedāvājuma" ietvaros šonedēļ bija trīs vienas dienas piedāvājumi, tai skaitā arī rotaļu virtuve bērniem. Piedāvāto preču vienību skaits bija neliels, kā jau īpašajiem akcijas piedāvājumiem.
Mēs zinām, ka klientu interese par šiem "Super piedāvājumiem" bija augsta un preces tika izpārdotas ļoti ātri, tā apliecinot nerimstošo interesi par "Lidl" veikaliem. Varu jau šodien atklāt, ka arī nākošnedēļas "Super piedāvājumā" būs vairākas interesantas preces nelielā skaitā un ar ļoti lielām atlaidēm."
Tā kā vietnē "X" aktivizējies "Lidl" viltus konts, "Lidl Latvija" pārstāvis uzsver, ka visi uzņēmuma oficiālie konti sociālajos medijos ir verificēti.