Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

"Septiņi tūkstoši vienkārši tika novilkti no konta." Didrihsone atklāti dalās ar pēdējā laika lielākajām ķibelēm (9)

Pretrunīgi vērtētā influencere un apģērbu tirgone Elīna Didrihsone pagājušajā nedēļā saviem sekotājiem soctīklos izklāstījusi par problēmām, ar kurām viņas uzņēmums saskāries pēdējā laikā. Ne vien trešo reizi zaudēts uzņēmuma "Butterfly" "Instagram" profils, bet krāpnieki izkrāpuši arī ievērojamu summu.

"Kam interesē citu problēmas? Pašiem ikdienā ir daudz, un es negribēju ar to dalīties, bet darīšu, lai tu saprastu, ka neesi viens savā sūda čupā vai problēmā," savus sekotājus uzrunā Didrihsone.

Didrihsoni nupat vairākas dienas bija Parīzē, saviem sekotājiem demonstrējot sirsnīgus mirkļus. Viņa pastāstīja, kas noticis tad, kad kamera bija izslēgta: "Esot Parīzē, viss izskatījās wow, bet kam realitātē gājām mēs cauri..."

Atkārtoti pazuda "Instagram" profils, un tā nebūt nebija vienīgā ķibele.

"Mums likās, ka tas ir "Facebook", kas nāk ar palīdzību, ka ir jāaizpilda savi dati, bet izrādās, ka tās bija viltus vēstules. Naurim liekas, ka viņš ir vainīgs - viņš aizpildīja datus. Šie cilvēki bija uzregulējuši reklāmas uz 7000 eiro, kas mums vienkārši tika novilkti no konta," atklāja influencere. "To mēs uzzinājām, esot Francijā, tieši zelta vidusceļā."

"Naurim tas bija brutāls trieciens, jo viņš saprata, ka kaut kādā ziņā tā ir viņa vaina, jo viņš noticēja tai vēstulei, kas, kā izrādās, mums nāca diezgan bieži. Vienkārši šajā reizē tā atnāca brīdī, kad mums pazuda "Instagram", un mums likās, ka tas ir savstarpēji saistīts, jo "Facebook" vienmēr iziet uz lielāku komunikāciju nekā "Instagram". Naurim vairs nebija nekādas teikšanas šajā profilā," rūgtajā pieredzē dalījās Didrihsone.

Foto: didrihsonee/Instagram

Didrihsone arī izteica ikvienam pateicību par atbalstu grūtos laikos. 

"Apollo.lv" jau vēstīja, ka Didrihsones vārds izskanējis vairākos skandālos, kas raisījuši plašu sabiedrības rezonansi. Viņa vairākkārt nonākusi gan Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC), gan Valsts ieņēmumu dienesta (VID) redzeslokā, gan abi ar vīru Nauri nonākuši sociālā dienesta un bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas redzeslokā.

Plaši apspriesti arī Elīnas kā autovadītājas paradumi, neaizsprādzējot drošības jostu, arī jau pieminētie video ar dēlu, kas raisīja plašu sabiedrības rezonansi.

Didrihsone saņēmusi aizrādījumus arī par mirkļbirkas #reklāma nelietošanu sociālajā tīklā "Instagram", kurā aktīvi reklamē apģērbus. Ik pa laikam parādās arī citas sūdzības - piemēram, vairākas sievietes apgalvo, ka apģērba iegādes brīdī viņām lūgts maksāt skaidrā naudā un netiek izsniegts čeks. Sūdzības ir arī par preču atgriešanas sistēmu.

Didrihsone piedalījusies arī Aināra Šlesera dibinātās politiskās partijas "Latvija pirmajā vietā" dibināšanā un uzstājās ar 29. kārtas numuru. Didrihsone ar vīru Nauri ir reliģiskās organizācijas "Prieka vēsts" locekļi un nereti redzami tās rīkotajos pasākumos.

Savukārt pērn Didrihsone iekļuvusi žurnāla "Forbes Latvija" sarakstā "30 līdz 30".

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu