Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

"Zoodārzs vai Z-rieksti?" Interneta lietotājiem prātu lauž Rīgas Zoodārza jaunais logo (2)

Raksta foto
Foto: Rīgas Zoodārzs/Publicitātes foto

11. oktobrī Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs atklāja savu jauno vizuālo identitāti. Vairākus gadu desmitus tā bijusi teju nemainīga arī zoodārza dažādajos attīstības posmos, bet nu ir izstrādāts jauns vizuālais tēls. Radīts arī jauns logotips, kas simbolizē šūnu dalīšanos. Tomēr daudziem interneta lietotājiem radušās citas asociācijas.

"Šūna, kas pamatā ne vien katram dzīvniekam un augam, bet arī, mums, cilvēkiem, ir sākums dzīvībai un arī aicinājumam atrast kopīgo sevī un katrā Rīgas Zoodārza iemītniekā.

Vai tā būtu žirafe, kuras kakls ir teju 20 reizes garāks nekā cilvēkam, bet sastāv no tikpat daudziem skriemeļiem. Vai milzu sienāzis, uz kura kājām ir mūsu ausīm pārsteidzoši līdzīgi dzirdes orgāni. Vai kāds no daudzajiem zoodārza iemītniekiem, kuru mītnēs redzamas bumbas, jo viņiem arī patīk spēlēties," par jauno logo vēsta zoodārza pārstāvji.

Interneta vietnes "X" iedzīvotāju pirmie iespaidi par jauno zoodārza logo ir dažādi. Šūnu dalīšanos, šķiet, neviens nav uztvēris, bet rieksti, matrjoška un vizuālās identitātes izstrādes izmaksas gan ir pamanītas! 

Kāds cits lietotājs arī pievilcis klāt zināmās aprindās zināmo joku par "šiem riekstiem".

Dažiem vecākās paaudzes pārstāvjiem logo redzamā forma savukārt asociējas ar rotaļlietu "matrjoška".

Un tad jau vairs nav tālu jāmeklē, kas varētu asociēties ar lielo "Z" burtu.

Netrūkst tādu, kas pamanījuši, cik tad jaunā "šūnu dalīšanās" Zooloģiskajam dārzam izmaksājusi. Ir viedoklis, ka vizuālās identitātes izstrāde sanākusi padārga. Bet kādas nu kuram tās prioritātes.  

Ne jau visi tikai kritizē. 

Visā viedokļu jūrā uzpeld arī kāds, kurš ne tikai runā, bet arī dara!  Proti, piedāvā savu versiju jaunam Rīgas Zoodārza logo.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu