Neielaida lidmašīnā, jo ratiņkrēsls bija par lielu. Šāds incidents sestdien, 2. septembrī, atgadījies kādam "Ryanair" pasažierim, kurš pēc atteikuma lidostā ticis atstāts viens, ziņo izklaides izdevums "LADBible".
"Raudāju lidostā." Ratiņkrēsla izmēra dēļ "Ryanair" lidmašīna neuzņem pasažieri
45 gadus vecais Lielbritānijas pilsonis Īans Seintdžons (Ian St John), kurš pirms septiņiem gadiem muguras smadzeņu audzēja dēļ tika paralizēts un tagad spiests pārvietoties ratiņkrēslā, 2. septembrī bija rezervējis vietu "Ryanair" reisā no Korkas uz Liverpūli, lai skatītos futbola kluba "Liverpool" spēli pret "Aston Villa" un piedalītos golfa turnīrā.
Kā jau ierasts šādos gadījumos, viņš pirms lidojuma sava ratiņkrēsla izmērus nosūtījis aviokompānijai. Taču nekādu atbildi no "Ryanair" Seintdžons nesaņēma.
Seintdžons lidostā ieradies piecas stundas pirms reisa, taču lidostas personāls norādīja, ka viņa ratiņkrēsls ir pārāk liels un nevar tikt uzņemts lidmašīnā.
Vīrietis arī atzīmēja, ka pie reisa vārtiem nestāvēja neviens aviokompānijas darbinieks, kas viņam varētu palīdzēt tikt lidmašīnā. To, ka viņu lidmašīnā neuzņems, pateica vēlu - plkst. 10.30, īsu brīdi pirms izlidošanas.
"Nepateikuši man laicīgi, ka nedrīkstu kāpt lidmašīnā, "Ryanair" mani pameta. Brīdī, kad sapratu, ka esmu pamests, sirds sāka dauzīties un man kļuva slikti. Raudāju lidostā," vietējam medijam "Liverpool Echo" norādīja Seintdžons.
"Es lidostā biju gaidījis no trijiem naktī līdz vienpadsmitiem no rīta. Nekad iepriekš neesmu pieredzējis šādu diskrimināciju. 2023. gadā kaut kas tāds ir vienkārši neticami."
Incidenta dēļ viņam nācās atsaukt savu dalību golfa turnīrā. "Es ļoti gaidīju maču, taču "Ryanair" visu izbojāja."
Savukārt "Ryanair" pārstāvji norādīja, ka ir atbildējuši uz iepriekš sūtīto Seintdžona iesniegumu par ratiņkrēsla izmēriem, taču vīrietis apgalvo, ka nekādu atbildi neesot saņēmis.
"Ceļot ratiņkrēslā ir grūti, un visu laiku jābūt uzmanīgam. Ja es būtu saņēmis atbildi, ka nevaru kāpt lidmašīnā, es nebūtu rezervējis lidojumu," sacīja Seintdžons.
Par incidentu "Ryanair" paziņoja:
"Pasažieris, kurš bija 2. septembrī rezervējis lidojumu no Korkas uz Liverpūli, tomēr izvēlējās nekāpt lidmašīnā pēc tam, kad Korkas lidostas personāls viņu informēja par to, ka viņa ratiņkrēsla izmērs pārsniedz "Ryanair" lidmašīnās noteikto. Pasažieris 1. septembrī no "Ryanair" saņēma e-pastu, kurā skaidri tika norādīts, ka ratiņkrēsls ir pārāk liels."
Pagaidām nav zināms, vai konfliktu starp Seintdžonu un aviokompāniju ir izdevies atrisināt.