Ar līdzīgu pieredzi "Irish Mirror" dalījās arī latviete Aiga, kura pēdējos 13 gadus dzīvo Portlīšā un arī bija plānojusi lidot uz Rīgu.
"Mūsu ceļojums sākās plkst. 2.30 ar autobusu no Portlīšas, un mēs joprojām esam šeit lidostā plkst. 16.00 un stāvam vairāku stundu ilgā rindā, lai tiktu pie jauna lidojuma," stāstīja Aiga.
"Kad mums paziņoja, ka lidojums ir atcelts, mēs visi jau bijām pie vārtiem. Maldījāmies pa lidostu, jo nezinājām, kur doties. Daži cilvēki raudāja. Mums bija jādodas atpakaļ caur ielidošanas gaiteņiem, lai atgrieztos šeit uz izlidošanas rindu.
Darbinieki mūs sveica ar vārdiem: "Laipni lūdzam Īrijā", kamēr cilvēki, kuriem bija paredzēts izlidot, raudāja. Mēs pat nevienā brīdī neizgājām no lidostas! Tas bija absurdi."
Mairita Dreija, kura dzīvo Kārlovā un arī cerēja doties uz Rīgu, sacīja, ka viņai paveicās atgūt savu bagāžu, lai būtu uz kā sēdēt.
"Mēs neesam gulējuši vairāk nekā 12 stundas, un mani moka muguras sāpes. Par laimi, man izdevās atgūt somas, lai varētu sēdēt uz tām, kamēr gaidu rindā," sacīja Mairita.
"Ryanair" vadītājs Maikls O'Līrijs nosodīja gaisa satiksmes vadības pakalpojumu sniedzēju NATS par "nepieņemamajiem" traucējumiem.
Videovēstījumā izpilddirektors 28. augustu raksturoja kā "ļoti grūtu dienu", kurā tika atcelti 250 reisi, bet vēl 70 tika atcelti nākamajā dienā, tostarp Zanes, Aigas un Mairitas reisi uz Rīgu.
Kopumā lidojumu plāni tika izjaukti vairāk nekā 40 000 pasažieriem.