Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Zināmi straujāk augošie zīmoli Latvijā

"airBaltic" lidmašīna. Ilustratīvs attēls.
"airBaltic" lidmašīna. Ilustratīvs attēls. Foto: airBaltic/Publicitātes foto

Pieci straujāk augošie zīmoli Latvijā šogad ir "airBaltic", "Depo", "Ikea", "Mercedes Benz" un "Mobilly", ziņo "Baltic Brand Forum" organizatori.

"Brand Capital" aptaujas rezultāti liecina, ka "Top 5" zaļākie zīmoli Latvijā ir "Latvijas valsts meži", "Madara Cosmetics", "Seal", "Silvanols" un "Stenders".

Mīļāko mediju zīmolu topā iekļuvuši "Delfi", Latvijas Radio, LTV 1, "Radio Skonto" un "TV3", savukārt par cilvēcīgākajiem zīmoliem Latvijā šogad atzīti CSDD, "Grindex", "Latvijas valsts meži", lidosta "Rīga" un "Olainfarm".

"Ādažu Čipsi", "Karlsons", "Kārums", "Pols" un "Spilva" nominēti kā "Top 5" mīļākie vietējie zīmoli, savukārt kopumā mīļāko zīmolu topā Latvijā sabiedrība ierindojusi "Inbox.lv", "Maxima", "Omniva", "Swedbank" un "Tele2".

Par "Top 5" drosmīgākajiem zīmoliem Latvijā atzīti "Aerodium", "Apple", "Ikea", "Revolut" un "Sexy Style".

Aptaujas pārstāvji arī informē, ka šogad padziļināti apskatīts sabiedrības viedoklis par tādām tēmām kā mākslīgais intelekts, mikromobilitāte, produktivitāte un ilgtspēja.

"Šogad pirmo reizi tika vērtēta arī pētījumā iekļauto zīmolu drosme jeb atšķirīga un drosmīga pieeja komunikācijā, kā arī padziļināti esam pētījuši iedzīvotāju aktivitāti dažādās komūnās un interešu grupās," komentē "Brand Capital" aptaujas izstrādātāju "WIT Consulting" vadošā stratēģe Lelde Dālmane.

"Baltic Brand Forum" organizatori norāda, ka uzvarētāji visās kategorijās katrā no Baltijas valstīm atsevišķi un visā Baltijā kopumā tiks noskaidroti "Baltijas zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā 22.septembrī Tallinā, fotogrāfiju muzejā "Fotografiska".

Ceremonija tiešraide būs pieejama portālā "Delfi" un "BalticBrands" sociālo mediju kanālos.

"Brand Capital" pētījums jau 19 gadus apkopo Baltijas valstu iedzīvotāju viedokli par vairāk nekā 600 zīmoliem un 300 dzīvesstila jautājumiem. Šogad pētījumu veica Baltijā vadošā pētījuma aģentūra "Norstat", aptaujājot vairāk nekā 3000 iedzīvotājus Baltijā.

Baltijas zīmolu forumu organizē "MAGIC", "OMD", "Norstat" sadarbībā ar "Tuuli", "AirBaltic", "Google", "Rimi", "Lido", "LUX express", "Moller Baltic", "Element", "Httpool", "Eco Baltia", "Trickster, Sons & Daughters", "Hector Container Hotel", "Valmiermuiža", "Kalve", "Delfi", "TV3 Group", "IR Nauda", "Sky Media", "JCDecaux" un "Bobe.me".

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu