Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

"Par darbu jāmaksā." Itālijā kafejnīca prasa divu eiro piemaksu par sviestmaizes pārgriešanu uz pusēm (1)

Sviestmaize. Ilustratīvs attēls
Sviestmaize. Ilustratīvs attēls Foto: Ola Mishchenko/Unsplash

Kāda kafejnīca Itālijā izpelnījusies lielu atpazīstamību pavisam savāda iemesla dēļ. Ēdnīcas iekasē 2 eiro piemaksu, lai pārgrieztu uz pusēm sviestmaizes. Īpašniece šo piemaksu aizstāv, ziņo medijs "Insider".

Kādas kafejnīcas īpašniece Itālijā ir aizstāvējusi savu lēmumu iekasēt no izsalkušajiem apmeklētājiem 2 eiro, lai viņu sviestmaizes tiktu pārgrieztas uz pusēm.

"Bar Pace", vīna darītava un kafejnīca netālu no Komo ezera, pagājušajā nedēļā nokļuva vietējos ziņu virsrakstos pēc tam, kad kāds klients vietnē "TripAdvisor" rakstīja, ka par sviestmaizes pārgriešanu viņiem ir jāpiemaksā 2 eiro.

"Neticami, bet fakts," rakstīja kafejnīcas apmeklētājs.

Čeks liecināja, ka viņi iztērēja 15,70 eiro un no viņiem tika iekasēta maksa par pakalpojumu, ko sauc par "diviso a metà".

Klients neatklāja savu identitāti, taču viņu "TripAdvisor" profilā teikts, ka viņa ir sieviete no Milānas vecumā no 50 līdz 64 gadiem.

Šī publikācija kļuva plaši izplatīta augusta sākumā, un kopš tā laika "Bar Pace" ir saņēmusi atsauksmes "Facebook", "Google" un "TripAdvisor" no cilvēkiem, kurus šī prakse ir aizvainojusi.

Kopš tā brīža "TripAdvisor" ir apturējis iespēju pievienot jaunas atsauksmes par kafejnīcu, atsaucoties uz bažām par vērtējumiem no cilvēkiem, kuri nekad nav apmeklējuši iestādi.

"Ņemot vērā neseno notikumu, kas ir piesaistījis plašsaziņas līdzekļu uzmanību un izraisījis atsauksmju pieplūdumu, kas neapraksta tiešu pieredzi, mēs uz laiku apturējam jaunu atsauksmju publicēšanu šai iestādei," raksta "TripAdvisor".

Kristīna Bjaki, kurai kopā ar vīru pieder "Bar Pace", ir neizpratnē, kāpēc sarūgtinātais klients neizteica savas bažas pirms rēķina apmaksas.

"Mēs būtu viņai paskaidrojuši, ka par katru papildu pakalpojumu ir jāmaksā," viņa svētdien sacīja Itālijas laikrakstam "La Repubblica".

"Mums bija jāizmanto divi šķīvji, nevis viens, un to mazgāšanas laiks dubultojās, un pēc tam arī jālieto divi paliktņi."

"Papildu pakalpojuma īstenošanai mums bija vajadzīgs zināms laiks, un par darbu ir jāmaksā," piebilda Bjaki.

Kafejnīcas īpašniece sacīja, ka laiks ir nauda, ​​jo pieaug nozares izmaksas, taču viņa arī teica "La Repubblica", ka "Bar Pace" nebūtu uzstājis uz maksu, ja klients to būtu apstrīdējis.

"Tas viss nebūtu noticis," sacīja Bjaki.

Tikmēr jaunu negatīvu atsauksmju plūdi ir samazinājuši "Bar Pace" vērtējumu "Facebook" no 5 līdz 2,7 zvaigznēm.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu