Kāds vīrietis Igaunijā tiešsaistē iegādājies "iPhone 14 Max," kas darbojas ar divkāršo SIM kartes funkciju. Taču viņu sagaidījis nepatīkams pārsteigums - apsolītā funkcija patiesībā nemaz nestrādā, ziņo Igaunijas medijs "Limon".
"Jūtos piekrāpts." Vīrietis Igaunijā iegādājas jaunāko "iPhone," kas nespēj paveikt pamatfunkcijas (2)
Pircējam Kristjanam (vārds mainīts) divkāršā SIM kartes funkcija ir ļoti svarīga, jo uz mobilā telefona viņam saglabāts gan darba, gan personīgais telefona numurs.
Šī funkcija paredz, ka telefonā iespējams glabāt divas SIM kartes vienlaicīgi. Uz abiem telefona numuriem, kas saglabāti SIM kartēs, attiecīgi iespējams uzzvanīt.
Kristjans telefonu iegādājies par 1,600 eiro.
Kristjans problēmu saprata brīdī, kad saņēma ziņu no priekšnieka, kurš viņam nav spējis uzzvanīt uz darba telefona numuru. Viņš novērojis arī citas problēmas - piemēram, telefona ekrāns nav ieslēdzies brīdī, kad Kristjans zvana laikā vēlējies atvērt steidzamu e-pastu.
Neapmierinātais klients viedtelefonu vēlējies nest atpakaļ uz veikalu un pieprasīt naudas atgriešanu, taču mazumtirgotājs šādus pakalpojumus nepiedāvājot, jo Kristjans ir biznesa klients - telefona iegādi apmaksājusi viņa darbavieta. Nauda tiekot atgriezta tikai privātpersonām.
Turklāt mazumtirgotājs uzstājis, ka ar telefona tehnisko stāvokli viss ir kārtībā un apsolītā divkāršās SIM funkcija patiešām arī darbojoties.
Kristjans norāda, ka saistībā ar šo incidentu jūtas apkrāpts, jo nopirktā telefona apraksts ir bijis maldinošs.