Viņa uzsvēra, ka "Rimi" Latvijas e-veikalā piedāvājumā ir 18 000 produktu un attiecināt 139 produktus uz visu bāzi ir nekorekti. "Maz ticams, ka AREI, izvēloties produktu kopumu, ir ņēmis vērā e-komercijas specifiku, ka pirkumu grozs un pircēju izvēlētie pārtikas zīmoli būtiski var atšķirties fiziskajos mazumtirdzniecības veikalos un pārtikas e-veikalos," atzīmēja Ciemīte.
Starp piemēriem viņa uzskaitīja AREI apkopojumā ietverto pienu, kas realitātē "Rimi" e-veikalā ir tikai sestais populārākais, savukārt "Rimi" privātās preču zīmes piens, kas ir populārākais, apskatīts netiek.
Ciemīte pieļāva, ka šādos gadījumos pētījuma veicējiem būtu vērts pakonsultēties arī ar pašiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem un, iespējams, apmainīties precīzākiem datiem par tirgu.
"Mūsu iekšējie dati liecina, ka "Rimi" e-komercijā esam vienā cenu līmenī ar galvenajiem konkurentiem, savukārt mūsu e-komercijas klientiem būtiskajiem produktu zīmoliem īstenojam padziļinātu akciju un citu piedāvājumu stratēģiju," pauda Ciemīte.
LETA jau vēstīja, ka saskaņā ar AREI apkopoto informāciju Latvijā tirdzniecības tīklu internetveikalos dārgākās preces ir mazumtirdzniecības tīklā "Rimi".
AREI kopumā ir izvērtējis piecu tirdzniecības ķēžu internetveikalu piedāvājumus, tostarp "Rimi", "Barbora.lv", kas piedāvā produkciju no tirdzniecības tīkla "Maxima", "LaTS" internetveikalu, tīkla "TOP!" tirdzniecības vietni, kā arī "Citro" internetveikalu, kas apkalpo klientus Rēzeknes, Krāslavas un Ludzas apkaimē.
Datu apkopojumā analizēti 139 izvēlēti pārtikas produkti, tostarp virkne Latvijā ražotu produktu. No 139 produktiem "Rimi" tīklā nebija pieejami septiņi, "Barbora.lv" - deviņi, "LaTS" tīklā - 48 produkti, "TOP!" - 50 produktu, bet "Citro" e-platformā iztrūka 84 no aplūkotajiem pārtikas produktiem.
Ierēķinot iztrūkstošās preces, "Rimi" tīkla interneta veikalā preces visdārgākās bija 63,6% gadījumu, "Barbora.lv" - 41,5%, "LaTS" - 14,3%, "TOP!" - 33,7%, bet "Citro" - 10,9%.
Tāpat ziņots, ka SIA "Rimi Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 1,028 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 25,2% un bija 27,49 miljoni eiro.
"Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".