Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

"Zilais putniņš šodien klusē." Īlons Masks ievieš radikālas "Twitter" zīmola izmaiņas (1)

Raksta foto
Foto: Tama2u/Shutterstock

Sociālā tīkla "Twitter" īpašnieks miljardieris Īlons Masks 24. jūlijā prezentēja tīmekļa platformas jauno melnbalto logo ar burtu "X", kas aizstāj līdzšinējo simbolu - zilo putnu.

Logo nomainīts, Maskam veicot mediju platformas, ko viņš pērn iegādājās par 44 miljardiem dolāru, vērienīgu zīmola atjaunošanu jeb rebrendingu.

Masks savā tvitera profila attēlā publicējis baltu burtu "X" uz melna fona.

Simbols "X" pirmdien tīmeklī sāka parādīties tvitera datorekrāna versijas augšējā daļā, bet lietotnē mobilajos tālruņos pagaidām vēl dominē zilais putns.

Masks aicināja atbalstītājus iesūtīt savas idejas jaunajam logo un izvēlējās variantu, ko viņš raksturoja kā minimālistisku "art deco", tiesa, norādot, ka tas "noteikti tiks pilnveidots".

Tīmekļa lietotāji no domēna "X.com" tiks novirzīti uz "Twitter.com", skaidroja Masks.

Vaicāts, kā tvīti tiks dēvēti, kad rebrendings būs pabeigts, Masks sacīja, ka tos sauks par iksiem.

"Apollo.lv" nedēļas jau ziņoja, ka mikroemuāru vietnes "Twitter" logotipā ierasto zilo putnu jau pirmdien varētu nomainīt burts "X", 23. jūlijā atklāja vietnes īpašnieks Īlons Masks.

Masks tviterī rakstīja, ka "jau drīz teiksim ardievas tvitera zīmolam un pakāpeniski visiem putniem".

Jūlijā Masks īslaicīgi ieviesa ierobežojumus, cik ierakstus "Twitter" iespējams aplūkot diennakts laikā, tomēr tie tika asi kritizēti un raisīja bažas par vēl lielāku reklāmdevēju aizplūšanu no vietnes.

Maijā Masks par "Twitter" uzņēmuma "X Corp." izpilddirektori iecēla Lindu Jakkarino no kompānijas "NBCUniversal", kura ilgus gadus bijusi cieši saistīta ar reklāmas nozari, tādējādi cenšoties atgūt reklāmdevēju uzticību.

Maskam un "Twitter" ir ļoti svarīgi piesaistīt reklāmdevējus, jo daudzi no tiem vietni atstāja pirmajos mēnešos pēc tam, kad oktobrī Masks par 44 miljardiem ASV dolāru iegādājas platformu, kurā ar pretrunīgi vērtētiem lēmumiem izraisījis haosu.

Pirms nedēļas Masks atzina, ka kopš viņš kļuvis par "Twitter" īpašnieku, reklāmas ieņēmumi samazinājušies par gandrīz pusi.

Kopš pārņemšanas Masks ir atlaidis 7500 "Twitter" darbinieku.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu