ITV raidījumam "Good Morning Britain" viņš sacīja, ka trokšņi, kas nāk no ūdens dziļumiem, ir "ticami un atkārtojami", kas nozīmē, ka komandām jāpieņem, ka tie nāk no zemūdens kuģa, un ātri jāpārvietojas, lai to atrastu.
"Šobrīd mums ir jāpieņem, ka tā ir zemūdene, un ātri jāpārvietojas uz šo vietu, jāatrod tās atrašanās vieta un jānogādā roboti, lai pārbaudītu, kur zemūdene atrodas," viņš teica.
"Glābējiem ir jādodas pilnībā gataviem tā, it kā tur būtu zemūdens kuģis, jo, lai to atrastu un paceltu uz ūdens virsmas, tas aizņem stundas."
Tikmēr citi eksperti norāda, ka skābekļa trūkums nav vienīgā problēma
Dr. Kens Ledess, hiperbāriskās medicīnas eksperts, norāda, kas varētu notikt, ja "Titan" skābekļa padeve samazinās. Viņš saka, ka skābekļa pietrūkšana šobrīd nav vienīgās briesmas.
Iespējams, ka kuģis ir zaudējis elektrību, kam ir galvenā loma skābekļa un oglekļa dioksīda līmeņa kontrolēšanā.
Samazinoties skābekļa līmenim, palielināsies oglekļa dioksīda daudzums, ko izelpo iekšā esošie, izraisot potenciāli letālas sekas.
"Palielinoties oglekļa dioksīda līmenim, apstākļi kļūst iemidzinoši un oglekļa dioksīds kļūst ekvivalents anestēzijas gāzei. Jūs aizmiegat," BBC stāsta Dr Ledess.
Vēl viens risks ir hipotermija, kad ķermenis pārāk atdziest un pārstāj funkcionēt.
Cerība: zemūdens kuģī iesprostotie nav amatieri
Der atcerēties, ka divi no "Titan" esošajiem, Pols Anrī Naržolets un Hamišs Hārdings, ir "Pētnieku kluba" biedri. Tā ir gadsimtu veca starptautiska organizācija, kas iesaistīta zinātniskos pētījumos.
Pa nakti ir saņemts jauns paziņojums no tās prezidenta Ričarda Gariota.
Sociālajos tīklos viņš pateicas glābšanas dalībniekiem par "atbalstu un smago darbu mūsu draugu glābšanas operācijās".
"Cerībai ir labs iemesls, un mēs to padarām cerīgāku."