"airBaltic" valdes priekšsēdētājs Martins Gauss publicējis atvainošanos lidsabiedrības vārdā par nepatīkamo situāciju, kas radusies, neļaujot personas ar invaliditāti sunim asistentam kāpt ar viņu lidmašīnā. Suns nu ir nogādāts Malagā pie saimnieces, un situācija tikusi atrisināta, liecina Gausa ieraksts mikroblogošanas vietnē "Twitter".
Mīlulis nogādāts pie saimnieces. Gauss atvainojas "airBaltic" vārdā par nepatīkamo situāciju ar suni asistentu
Elfa ir nogādāta Malagā un labi, ka izdevies atrisināt nepieņemamu kļūdu.
— Martin Gauss (@Gaussm) June 20, 2023
Lidsabiedrības vārdā un personīgi atvainojos Baikovskas kundzei par šo nepatīkamo pārpratumu. pic.twitter.com/E6ie5mqOkR
Jau vēstījām, ka nedēļas sākumā internetā izplatījās ziņas par nepatīkamu situāciju starptautiskajā lidostā "Rīga" saistībā ar lidsabiedrības "airBaltic" reisu, kurā partnerlidsabiedrības "Carpatair" pārstāvji neļāva saimnieces Baibas Baikovskas sunim Elfai iekāpt lidmašīnā.
Taču jau otrdien suns devās ceļā pie saimnieces, un nu situācija tikusi atrisināta.
Aviokompānija "airBaltic", kas nonāca sabiedrības krustugunīs atgadījuma dēļ, publiski atvainojās Baibai par notikušo un nodrošināja Elfas nokļūšanu pie saimnieces.
"airBaltic" arī sazinājušies ar partnerlidsabiedrību "Carpatair", un uzņēmums apstiprinājis, ka šādi nepieņemami incidenti vairs neatkārtosies. Vienlaikus Latvijas aviokompānija turpinot izvērtēt iekšējās procedūras, lai izvairītos no līdzīgām situācijām nākotnē.
Aviokompānijas pārstāvji arī pavēstījuši, ka "airBaltic" pastiprinās kontroli pār partneru lidsabiedrībām un pasažierei, kuras suni pavadoni neuzņēma lidmašīnā, segs visus izdevumus.