Uz Brasas tilta jau tiek montētas tramvaja sliedes un vadi, pēc Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas izbraukuma sēdes uz Brasas tiltu informēja Rīgas vicemērs Vilnis Ķirsis (JV).
Ķirsis: Uz Brasas tilta jau tiek montētas tramvaja sliedes
Viņš atzina, ka divu nedēļu laikā darbu virzība ir strauji progresējusi un nostiprinās pārliecība, ka 20. jūnijā uz Mežaparku un atpakaļ uz pilsētas centru jau kursēs 11. tramvajs. Dziesmusvētku laikā gan varēs nodrošināt tikai reverso tramvaja kustību pa vienām sliedēm, taču tilta nodošana ekspluatācijā plānota šā gada beigās.
Patlaban šajā objektā esot pietiekami daudz darbaspēka, ko nevarot teikt par citiem būvniecības objektiem Rīgā, piebilda Ķirsis.
Kā vēstīts, reversās tramvaja kustības nodrošināšana pa vienām sliedēm, bijis vienīgais risinājums, kā pagūt tramvaju satiksmi atjaunot līdz Dziesmusvētkiem.
Brasas tilts sastāvot no divām paralēlām daļām. Būtu loģiski, ja abi tilta laidumi tiktu būvēti vienlaikus, bet tad tramvaju kustību līdz svētkiem nepagūtu atjaunot. Tādēļ, tika panākta vienošanās ar būvniekiem par vienas tilta puses izbūvi, lai atjaunotu tramvaju satiksmi.
Gājēju kustība pār tiltu netiks atjaunota, bet varēs notikt pa pagaidu pārbrauktuvi. Tas saistīts ar drošības apsvērumiem, jo šajā laikā turpināsies būvdarbi.
Kā ziņots, Brasas tilta pārbūvei plānots pabeigt 2023.gada būvsezonā, taču tramvaju kustību pāri tiltam plānots atvērt līdz Dziesmusvētkiem.
Brasas tilta pārbūvi veic piegādātāju apvienību "CP - Rīgas tilti", kurā apvienojušies AS "Ceļu pārvalde" un SIA "Rīgas tilti", būvuzraudzību nodrošina piegādātāju apvienība "KBL&ISL".
Kā aģentūru LETA informēja domē, tilta aptuvenās izmaksas ir 15 miljoni eiro.